Gratis frakt på kjøp over 999,00 kr / Rask levering 1 - 4 arbeidsdager / Kundeservice & råd Ring oss på (+47) 852 90 370
Rask levering 1 - 4 arbeidsdager Gratis frakt på kjøp over 999,00 kr Kundeservice & råd Ring oss på (+47) 852 90 370

Lagt i handlekurven din

Subtotal
produkter i handlekurven din
Handle for mer og få gratis levering

Handlekurv

Glemt passordet?

Are you new at NiceBeauty? Create a profile and keep track of your orders.

If you've shopped with NiceHair.dk before, you may already have an account. Click 'Forgot Password.' If you've never placed an order with NiceHair.dk, you can follow the link below to sign up.

*Yes, I would like to be part of NiceBeauty and thereby accept [Terms and Conditions].

**I consent to receiving communications from NiceBeauty via email, SMS, and private messages on Facebook, Instagram, TikTok, or other social media platforms. These communications will include marketing related to targeted tips, offers, surveys, invitations to contests and events, as well as information about news and special promotions related to our product range.

The marketing will be personalized for you based on your contact information, products you show interest in on NiceHair.dk (visit and search history), based on past purchases (purchase history), and specified favorite brands.

Additionally, I accept that NiceBeauty, as well as Emarsys, Meta, and Google, collect information about the reading of marketing messages. You can read more about this in our [Cookie Policy].

NiceBeauty may use this consent to inquire whether you wish to update your consent, including regarding new products or contact methods.

You can read more about our processing of your personal data, including the logic behind profiling and targeting our communications, in our [Privacy Policy].

Your consent can be withdrawn at any time by using the unsubscribe link in our communications. You can also withdraw your consent by contacting us at no@nicebeauty.com.



Confirm your email

We have just sent you an email with a confirmation link. To ensure that your registration is complete, you need to confirm your email address. It can take up to 5 minutes before you can see it in your inbox.

Haven't received an email yet?

Tilbakestill passord ved å skrive inn e-postadressen din nedenfor


Tilbake til innlogging
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml

Redken

Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml

Black
478 anmeldelser
Normal price 426,00 kr i
324,82 kr
På lager - Skynd deg, kun noen få igjen på lager

Can't be combined with discount codes

Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner er en sulfatfri balsam som er spesielt formulert for å gjenoppbygge og styrke alle typer skadet hår. Denne luksuriøse balsamen gir intensiv pleie og bidrar til å beskytte farget hår mot falming. Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner er beriket med sitronsyre, som styrker svekkede hårstrå, noe som bidrar til å forbedre hårstyrken. Balsamen gir håret ditt en sunn følelse og et sunt utseende! Fordeler: - Balsam - For skadet og farget hår - Gjenoppbygger og styrker - Gir næring - Fargebeskyttende - Beriket med sitronsyre Bruk: - Bruk som en komplett rutine med Acidic Bonding Concentrate Pre-Treatment, Shampoo og Leave-In Treatment - Etter sjamponering, påfør og fordel i fuktig hår - Skyll - Følg opp med Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment. Skyll umiddelbart med vann ved kontakt med øynene. - SOLBRANNSKADEADVARSEL: Dette produktet inneholder en alfahydroksysyre (AHA) som kan øke hodebunnens følsomhet for solen og spesielt muligheten for solbrenthet. Bruk beskyttende klær og begrens soleksponering mens du bruker dette produktet og i én uke etterpå. Ingrediensliste: QUA / VANN / EAU CETEARYLALKOHOL GLYSERIN BEHENTRIMONIUMKLORID DIMETIKON BIS-CETEARYL AMODIMETIKON CETYLESTERE SITRONSYRE ISOPROPYLALKOHOL DICETYLDIMONIUMKLORID PARFYM / DUFT NATRIUMSITRAT FENOKSYETANOL CANDELILLA CERA / CANDELILLA WAX / CIRE DE CANDELILLA ISOPROPYL MYRISTAT HYDROKSYPROPYL GUAR LIMONEN COCO-BETAINE AMODIMETIKON CETRIMONIUMKLORID DILAURYL TIODIPROPIONAT TRIDECETH-10 NATRIUMKLORID LINALOOL PEG-100 STEARAT CITRONELOL STEARETH-6 TRIDECETH-3 EDDIKSYRE TRINATRIUM HEDTA

Mer fra dette merket:

Det er ingen kampanjer eller tilbud på dette produktet akkurat nå

Kundene har gitt 4.3 av 5 stjerner

4.3

Basert på 478 anmeldelser
19/05-2026
Denne er bra
Denne er bra. Håret kan bli litt fettete. Så ville brukt den Anne hver gang. Lukter godt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Godt produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate balsam gjorde håret mitt utrolig glatt og lett å gre ut. Jeg likte at den ga masse fukt uten å tynge håret, og håret fikk en fin glans etter bruk. Perfekt for slitt og behandlet hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Et greit alternativ til tørt og slitt hår
Har fått testet Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. Balsamen har en fyldig og kremet konsistens. Siden jeg har veldig langt hår, opplever jeg at den fyldige konsistensen gjør at jeg må bruke litt mer produkt for å fordele det jevnt i håret. Balsamen har en frisk og behagelig lukt, og håret føles mykt og lett å gre gjennom etter bruk. Den gir en følelse av at håret er godt pleiet etter vask. Dessverre opplever jeg at balsamen kan gjøre håret mitt litt tungt, og at det raskere blir fett enn vanlig når jeg bruker dette produktet. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Savior til tørt hår
Mit hår er ekstra tørt efter afblegning, men denne balsam får det til at føles dejligt blødt og enkelt af rede ud. Den er lidt tykkere i konsistensen, og mit hår har netop brug for en lidt tykkere balsam. Perfekt til os med fyldigt hår! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner
Jeg har nå testet Redken Acidic serien i noen uker, jeg har i utgangspunktet skadet hår med tendens til frizz. Denne balsamen har veldig tykk, nesten litt seig konsistens, men til tross for det er det lett å fordele i håret. Dufter godt av frisk sitrus, emballasjen er praktisk med flipp lokk. Etter å ha brukt balsamen føles håret mykere og glattere ut, håret hadde også mindre frizz. Og etter å ha brukt produktene i denne serien over tid kjennes häret sunnere ut. Eneste ulempen er at håret føles tyngre ut og jeg må derfor vaske håret oftere. Mulig denne ikke vil passe de med veldig fint hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Balsam
Denne balsamen gjorde håret veldig mykt og lett å gre ut. Liker den sammen med shampooen. Jeg har lett for å fa tørre tupper, men haret føltes mye glattere og mindre frizzy etter bruk. Den gir masse fukt uten at håret blir fett eller tungt, kan også gå hyppigere uten vask. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Ikke en match for meg
Jeg liker konsistensen på selve produktet men liker ikke lukten desverre og i håret blir det meget fettete. Spesielt for mitt hår. Pakningen er veldig fin og syntes designet er clean og eksklusivt. Men for den prisen og slik produktet funket på mitt hår var dette dessverre ingen vinner. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Gjør en forskjell
Acidic bonding-serien skal styrke bindingene i håret og hårets motstandskraft for fargebehandling og varmestyling. Jeg har selv bleket hår som er slitt av farging, og det er tørt/krusete og får lett floker. Balsamen er tykk i konsistensen, men sprer seg likevel godt utover slik at man ikke må bruke så mye hver gang som mange tjukke/pleiende balsamer ofte er. Lukten er ganske frisk, og jeg synes den er veldig god som får håret til å lukte «rent». Jeg har brukt denne sammen med shampoen. Balsamen liker jeg veldig godt i denne serien. Håret blir veldig glatt, mindre frizz, lettere å håndtere flokene. Det føles som om når du har skylt den ut og tørker håret at sitter det fortsatt er igjen noe i håret. Men ikke på en dårlig måte, mer som om du ikke trenger mye forskjellige produkter etterpå for å oppnå et glatt og skinnende hår. Den er litt tyngre, så man må være litt forsiktig med hvor mye eller hvor ofte den blir brukt for å unngå å få fett hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Overraskende 2
Var imponert over følelsen jeg satt igjen med etter noen ukers bruk. Forskjellen fra min vanlige balsam var enorm. Likte størrelsen og designet på flaskene også. Men gjerne gjør lukten litt bedre. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
God på skadet hår
Dette er en god balsam som jeg føler hjelper mitt hår. Jeg har stripet det i noen år, og dette setter selvsagt sitt preg på håret. Nå føler jeg at håret er mykt, mer behagelig å ta på og mye enklere å ha med å gjøre. Duften er god, men bør nok ikke brukes hver gang da håret fort blir fett og tungt. Men anbefales. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
08/05-2026
En must have for skadet hår
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner sammen med shampooen i samme serie, og håret mitt har blitt mye mykere og enklere å håndtere. Jeg har ganske tørt og slitt hår etter bleking og varmeverktøy, og denne balsamen gjør at håret føles skikkelig pleiet uten å bli fett eller tungt. Det jeg liker best er hvor glatt og glansfullt håret blir etter vask. Den hjelper også mye mot frizz og tørre tupper. Lukten er veldig fresh og luksuriøs, litt som etter et frisørbesøk. Jeg føler faktisk håret ser sunnere ut etter bare noen ukers bruk. Litt dyr, men absolutt verdt det hvis du har skadet eller behandlet hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
08/05-2026
Perfekt for ett skadet hår
Perfekt til mitt hår som er meget skadet av å stripe det via bleking. Duften er som om du kommer fra frisøren og jeg anbefaler det. Etter å ha testet i noen uker, så har jeg fått en ny favoritt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
07/05-2026
Bedre enn sjampoen.
Frisk og fruktig duft, fin flaske (veldig lik sjampoen, så lett å ta feil) som står stødig når du tipper den opp-ned. Gjør det enkelt å få ut alt av produktet. Tykk og fyldig i konsistensen, men lett å fordele. Håret faller pent (jeg har glatt og fint hår, normal hodebunn) og det føles sterkere. Det er blankt, og holder seg sånn lenge. Bedre enn sjampoen som gjør håret fett nokså raskt Litt skeptisk til det som står ang å gå ut i sollys i etterkant, men jeg har ikke merket noe til det. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml
Toppklasse - En lysende stjerne i sin klasse Produktet overgår forventningene og gir en enestående opplevelse. Jeg har testet Acidic Bonding Concentration Duo gjennom Smartson, og jeg er skikkelig positivt overrasket! Håret mitt er behandlet og kan fort bli både tørt og slitt, men etter å ha brukt disse produktene føles det mye sterkere og mer motstandsdyktig. Jeg merker spesielt at håret er glattere, mindre frizzy og mye lettere å gre gjennom. Det jeg liker aller best er hvor mye mer glans håret har fått - fargen ser friskere ut, nesten som rett etter et frisørbesøk. I tillegg føles håret mykt uten å bli tungt eller fett, noe som ofte kan være et problem med pleieprodukter. Pluss for at produktene lukter godt og gir en skikkelig “salongfølelse” hjemme! Alt i alt et produkt jeg definitivt kommer til å fortsette å bruke . Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Nydelig
Dette er et helt fantastisk produkt som virkelig gjør en synlig forskjell for håret. Allerede etter få gangers bruk oppleves håret som både friskere og mer velpleid. Det tilfører en nydelig glans som gir håret et sunt og levende uttrykk, uten at det føles tungt eller fett. Håret kjennes også mykere og lettere å håndtere, noe som gjør styling enklere i hverdagen. I tillegg har produktet en svært behagelig og luksuriøs duft som sitter lett i håret uten å bli overveldende. Helhetsopplevelsen føles eksklusiv, og det er tydelig at dette er et kvalitetsprodukt. Jeg vil absolutt anbefale det videre til alle som ønsker et mer glansfullt, sunt og velpleid hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Ny favoritt
Helt fantastisk produkt som merkbart gjør håret mer skinnende og friskere! Utrolig glansfullt og lukter nydelig, anbefales på det sterkeste. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Mykner opp håret uten å miste volume. Kan brukes hver dag uten å gi slitasje på håret. Har prøvd den om vinteren. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Veldig fornøyd!
#Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. En balsam som virkelig lukter fantastisk og har en konsistens som gjør den enkel å fordele i håret. Den føles veldig pleiende, og jeg merker at håret blir mye lettere å gre ut med en gang. Siden serien er laget for å styrke hårets bindinger, føles det trygt å bruke denne for å forebygge slitasje. Håret etterlates mykt og med en sunn glans. Dette føles som den rette pleien håret mitt trenger nå etter stripebehandlinger. Tuppene virker mykere og friskere nå og ikke så tørre og sprø. Håret får også en antifrizz effekt- merker mye mindre krus! Super fornøyd! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Jeg har ikke merket noe særlig forskjell på håret mitt etter jeg har brukt produktene, men de lukter veldig godt og føles veldig godt i håret. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Smartson tester
Jeg har fått lov til å teste noen produkter fra denne hårpleieserien til redken. Jeg er veldig glad i litt mer crazy hårfarger og pleier derfor å bleike håret mitt en hel del for å få disse fargene til å synes mye bedre og holde lengre. Håret mitt er dermed ganske skadet av disse behandlingene. Denne Acidic Bonding serien er laget for nettopp dette. Håret mitt er veldig typisk nordisk, ekstremt tyne fine hårstrå, splittede tørre tupper men ellers tendenser til å bli lett fett. Denne balsamen er helt grei i mine øyne. Den har en tykk og god konsistens som er enkel å fordele i håret. Og den dufter kjempegodt. For mitt skadede hår er den ikke nok. I hvertfall ikke for hele håret. Håret ble mykt og glansfullt men det hjalp ikke på tuppene mine som fortsatt var tørre og frizzy etter bruk. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Godt produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate balsam gjorde håret mitt utrolig glatt og lett å gre ut. Jeg likte at den ga masse fukt uten å tynge håret, og håret fikk en fin glans etter bruk. Perfekt for slitt og behandlet hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Godt resultat
Jeg har testet denne balsamen i noen uker nå, og er godt fornøyd. Har brukt den sammen med sjampoen og etterbehandlinga fra samme serien, og de utgjør et godt trekløver. I motsetning til sjampoen så er konsistensen bra, så den er enkel å fordele i håret. Lukta er litt kjedelig etter min smak. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Gjør hådet supermykt
Håret blir supermykt - Jeg likte denne balsamen veldig godt fordi den gjør håret mitt veldig mykt og lett å gre. Jeg har krøllete hår, og etter å ha glattet det ut ser tuppene ofte tørre ut, men med dette produktet blir de glattere og næret. Lukten er også veldig behagelig og varer lenge. Den eneste ulempen er at hvis du bruker en større mengde, kan det tynge ned håret litt. Jeg begynte å bruke mindre, og resultatet er flott. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
En gave til frizzy og tørt hår
Har brukt produktet i 3 uker. Det første jeg merket var at håret la seg finere som nytørket uten frizz eller slitte hårtupper som skilte seg ut langs lengden på håret. Den gir god næring til håret uten å tynge det eller påvirke det negativt på noen måte. Produktet lukter godt og har ikke den kjemiske lukten som lignende produkter ofte kan ha. Har du tørt,frizzy og slitt hår og syns at andre produkter tynger ned håret for mye kan jeg anbefale dette produktet. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/05-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner —
Balsamet brukte jeg etter shampoen som anbefalt, og det utgjorde en tydelig forskjell på hårets tekstur - særlig i lengdene som er bleikeskadet. Håret føltes mykere og mer håndterbart etter skylling, og det var lettere å rede ut enn vanlig. Konsistensen er kremete og fordeler seg greit i fuktig hår. Ingen dramatisk forvandling, men det gjør akkurat det det skal: reduserer sprøheten og gir en jevnere overflate. For meg som har medium langt, bleikeskadet hår er dette et trygt og greit valg - selv om jeg savner den «åh, dette er noe spesielt»-følelsen. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/05-2026
Bra
Jeg kjente umiddelbart at denne balsamen gjorde noe bra for mitt hår. Håret føles mykt, lite frizz etter bruk, og duften er veldig god. Den er også drøy i bruk! Det som trekker ned for min del er prisen som er nokså høy i forhold til hvor mye produkt man får. Ellers kan den absolutt anbefales dersom man har økonomi til det! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/05-2026
Fornøyd!
Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner 300 ml sammen med shampooen i samme serie, og opplever at den virkelig gjør håret mer medgjørlig og glatt. Allerede i dusjen merker man at håret blir lettere å gre gjennom, og etter tørk føles det mykere og mindre frizzy. Konsistensen er kremet og drøy i bruk, så man trenger ikke mye produkt. Den gir en litt “salongfølelse” både i tekstur og duft, uten å bli for tung. Håret føles også sterkere over tid, spesielt i slitte lengder, noe som gir et sunnere helhetsinntrykk. Samtidig er det ikke en balsam som gjør alt alene - best resultat får man i kombinasjon med resten av serien. Prisen er også litt i øvre sjikt. Alt i alt en veldig god balsam for deg som vil ha mykere, glattere hår med litt ekstra pleie, uten at det føles fett eller tungt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
En drøm for tykt og skadet hår
Altså! Jeg har de siste årene prøvd litt forskjellige serier for å finne ut hva som passer best til mitt hår, men etter at jeg igjen har brukt Redken Acidic produktene er jeg sikker på at jeg er ferdig med å prøve andre ting. Jeg føler at denne serien gir meg følelsen av at jeg har vært hos frisøren etter hver eneste vask, både når det kommer til lukt og følelse. Håret mitt har aldri føltes bedre. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Vurdering av balsam Redken
Jeg har brukt Redken Concentrate-serien med både balsam og etterbehandling, og jeg er svært fornøyd med resultatet. Allerede etter kort tid merket jeg at håret føltes sterkere og sunnere. Det fikk også en veldig fin glans som gjorde at det så mer levende og velpleid ut. Som en person med krøllete hår opplever jeg ofte frizz, men denne serien gjorde en tydelig forskjell. Håret ble merkbart mindre frizzy, og krøllene mine ble definert på en mye penere og mer kontrollert måte. Produktene tynger ikke håret, men gir samtidig nok fukt og pleie til at krøllene holder seg myke og spenstige gjennom dagen. Alt i alt er dette en serie jeg absolutt vil anbefale, spesielt til deg med krøller som ønsker mer definisjon, mindre frizz og et sunnere utseende på håret. PS! Veldig viktig å skylle produktene godt, de gangene jeg ikke gjorde det ble håret og krøllene mer fettete. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Jeg fikk produktet gratis som #smartsontester
Jeg har også testet Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner, og den imponerer virkelig. Balsamen har en rik og kremet konsistens som gjør håret utrolig mykt og lett å gre ut. Den hjelper godt mot floker og reduserer frizz merkbart. Duften er den samme som sjampoen - frisk og behagelig. Etter bruk føles håret glattere, sterkere og mer velpleid. Jeg opplever også at håret får mer glans. Litt høy pris, men den er drøy og gir gode resultater. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
God balsam
Et godt balsamprodukt uten at den tynger håret. Har brukt flere redkenprodukter tidligere, og syns denne serien var spesielt fin mot de slitne tuppene mine. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Salong følelse hjemme
Denne balsamen har vore eit skikkeleg løft for håret mitt. Etter to veker med bruk er lengdene mykje mjukare, og håret er lett å gre utan å lugge. Konsistensen er kremete og fordeler seg godt, og eg treng ikkje bruke mykje for å få effekt. Duften er mild og behageleg, og håret kjennest glatt og hydrert etter skylling. Eg opplever mindre brekkasje og meir glans, spesielt når eg brukar den saman med shampoen i same serie. Ein veldig god balsam for tørt eller skada hår som treng ekstra pleie. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Testet gjennom smartson
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate-serien en stund nå, og jeg ble faktisk positivt overrasket allerede etter første vask. Jeg har tynne hårstrå, men mye hår, og i tillegg er håret mitt bleket, så det blir fort både tørt og skjørt. Derfor er jeg ganske kresen når det gjelder produkter som lover styrke og reparasjon. Lukten var det første jeg la merke til frisk, søt og behagelig, uten å være for sterk. Allerede etter første runde med shampoo og conditioner kjentes håret mykere og glattere, nesten som om det hadde fått et lite løft. Det føltes mindre porøst og mer samlet, noe som er sjeldent for bleket hår etter bare en vask. Leave in treatmenten oppleves som god, og positivt at det er varmebeskyttende i den også. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Til frizzy hår
Mitt hår: Tynt og frizzy Halvlangt Jeg har fått denne serien for å teste den, og har nå brukt den i to uker. Jeg synes personlig emballasjen ikke tar seg så godt ut. Men - det er selvsagt ikke vesentlig for scoren. Balsamen er ikke spesielt glatt eller tung. Jeg føler ikke glattheten melder seg i håret før jeg har brukt leave-in også. Lukter ganske mildt. Litt kjemisk for min smak, men har fått tilbakemelding på at håret lukter veldig godt etterpå. Håret følelse både glatt og lett etter behandling av produktserien. Ikke frizzy. Dessverre må jeg trekke en stjerne på at denne tyngden og u-frizzyheten ikke varer. Det tåler ikke regn. Eller høy luftfuktighet. Håper håret holder bedre ved fortsatt bruk av produktene. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Styrker håret
Jeg har testet balsamen samtidig med sjampoen i samme serie og det er et must med denne rett etter sjamponering. Håret føles glatt og fint ut rett etter skylling og opplever at håret føles mykere og luftigere når det har tørket. Helt ok duft. Sitrus aktig? Anbefales til de som vil ha sterkere og sunnere hår - spesielt etter bleking. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner
Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner en periode nå, og er så langt ganske fornøyd. Håret føles mykt og glatt etter bruk, og det gir en fin, velpleid følelse uten å tynge. Duften er behagelig uten å være for sterk, noe jeg setter pris på. Emballasjen er kanskje litt kjedelig og enkel, men den er praktisk og fungerer godt i bruk. Jeg har ikke brukt produktet lenge nok til å si om dette blir en fast favoritt, men jeg har heller ikke opplevd noe negativt. Kommer definitivt til å bruke opp flasken, og så får tiden vise om det blir en gjenganger i rutinen. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Beste Flokeløsende Cond. Jeg har vært Borti!
Jeg har testet denne conditioneren i ca 14 dager nå, jeg er ganske fornøyd! Duft en er deilig og den gjør jobben med å mykgjøre håret. Den gir mye glans og jeg ble veldig overrasket over hvor flokeløsende den var! Veldig bra for mitt skjøre blekede hår. Det eneste jeg ikke likte, var konsistensen på produktet, den er som shampoen, litt tykk i konsistensen. Noe som gjør at den er litt tungvindt å få ut av flaska. Utformelsen av flaska gjør og at den ikke står stødig på hodet. Men jeg likte denne serien så godt at den ønsker jeg å fortsette med. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Ny favoritt for bleket hår
Brukt denne sammen med shampoo, og merket stor forbedring på håret som manglet proteiner og styrke etter bleking. Håret blir mykt, balsamen er lett å fordele og skylle ut, lett å style håret og tynger det ikke ned. Litt kjemisk lukt trekker litt ned men min sensitive hodebunn har ikke reagert. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
02/05-2026
God & nøytral balsam
Jeg har vært så heldig å få teste denne balsamen i noen uker! Jeg har tidligere prøvd et produkt i samme serie som jeg var fornøyd med. Balsamen er enkel å påføre og trekker lett inn i håret. Lukten er veldig nøytral, noe som jeg opplever positivt. Ikke noe sterk duft. Håret føles mykt ut etter bruk og varer lenge. Enkel og god balsam! Fin og brukervennlig flaske. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
30/04-2026
Hår reddende balsam
Reddet mitt skada hår, fra å gå med super slitte tupper og flisete hår, har denne reddet håret mitt. Denne balsam'n er noe av det bedre jeg har testet eller brukt. Og lukten er helt amazing. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
29/04-2026
Fantastisk
Elsker denne serien! Håret er glatt og mykt, med en deilig og svak duft. Har fått muligheten til å teste shampoo, conditioner og balm, og sammen utgjør de et under for mitt slitte hår. Anbefales på det sterkeste! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
29/04-2026
Jeg kan fortelle deg at dette produktet er fantastisk!
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding-produkter i tre uker og begynte etter at jeg nettopp hadde bleket og farget håret hjemme. Jeg kan fortelle deg at dette produktet er fantastisk! Det gjør håret mitt så glatt og mye mindre flokete. Det føles fuktet og sunt. Dette produktet hjalp til og med med å bli kvitt trichorrhexis nodosa forårsaket av hårfarging. Jeg anbefaler det på det sterkeste, spesielt for de som farger håret eller har tørt eller skadet hår. Jeg mottok produktet som en prøve, men jeg kjøpte det gjerne for å fortsette å bruke det. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
28/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner
En het grei balsam. Tyk og god. Enke å påføres vaske ut. Den gjør det ikke enklere å gre gjennom håret etter vask men helt grei. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
27/04-2026
God
Lukter godt og føler den holder håret reint lenge, men ikke noe syk effekt på håret generelt i forhold til andre. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
25/04-2026
Supereffektiv hårpleie
Duften på denne serien minner om blomster og sommer - helt nydelig. Den forsvinner dessverre etter at håret mitt tørker. Tekstur: Tykk Følelse og resultat: Løste relativt lett opp flokene som oppsto etter sjamponering og gjorde håret mykt og glatt. Optimalt resultat oppnås ved bruk av leave-in behandlingen i samme serie. Det er for meg tydelig at dette er Redkens kraftigste serie for intensiv pleie - spesielt egnet til sånne som meg med tørt og ødelagt hår -for jeg ser tydelig forbedring. Det virker også som produktene renser håret for forurensing fordi blondfargen har kommet så mye bedre frem igjen etter å ha vært grålig og grumsete (selv om det bare er to måneder siden jeg bleket det). Dessverre ble håret mitt tydelig fett og tungt etter to dager, en-to dager tidligere enn jeg er vant til. Det trekker for meg så mye ned at jeg ikke gir det topp-anbefaling, til tross for supre resultater. Jeg vil si at optimal bruk for mot hår er to ganger i ei uke - for så å brukes av og til etter det. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
25/04-2026
Tipp topp
Denne balsamen har vært et veldig godt supplement til shampooen. Etter to ukers bruk merker jeg at håret er mye lettere å gre ut, og det føles glattere og mindre frizzy. Konsistensen er fyldig og kremete, men uten å tynge håret. Duften matcher shampooen og gir en luksuriøs følelse i dusjen. Jeg liker spesielt godt at håret føles mykt lenge etter vask, ikke bare mens det er vått. Lengdene ser friskere ut, og håret virker mindre slitt. En balsam jeg gjerne fortsetter å bruke. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
24/04-2026
Gir god følelsen
Etter å brukt produktet i 2 uker, er eg veldig positivt overrasket. Håret kjennes glatt og friskt, og eg syns selv at det vises også;) Det har en mild og fin lukt. Mine første inntrykk er at det kjennes som eg har vært til frisøren eneste som trekker ned å gjør at eg nok ikke vil kjøre det igjen er dessverre prisen. Sjampo over butikk pris er dessverre ikke i min prioriteringsliste. Har brukt produktet i 2 uker nå, og kjenner en betydelig forskjell i håret, og eg liker å tru at det vises. Første inntrykket mitt var, Oj kor lite som skal til ved vær sjamponering. Første gang brukte eg samme mengde som med min vanlige billig sjampo. Det kunne nok holdt til 3-4 runder med denne. Men når eg lærte at en liten mengde på str med en plommesten er nok, selv med langt har, gidde et perfekt resultat helt ned til hodebunnen. Skummet godt og lett å skylle ut. Fin og mild lukt. Fin enkel forpakning. Et produkt eg anbefaler. Om eg kommer til å kjøpe det igjen er eg usikker på. Derfor en stjerne ned, kun på grunn av en heller høy pris å ikke på mine prioriteringer "" *. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
18/04-2026
Balsam
God balsam som mykgjør håret og lukter godt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
En god balsam som gjør jobben
Denne balsamen er en egentlig en veldig god balsam som jeg føler gir håret mitt mer styrke og mindre håravfall. Den er deilig i konsistensen og har en mild og behagelig duft. Den gir god glans i håret etter vask og jeg føler den gjør jobben sin sånn sett veldig bra. Eneste lille minuset er at håret ikke blir så glatt og enklere å børste når man kommer ut av dusjen. Men med tanke hvor mye sterkere jeg føler håret blir og hvor lite jeg mister hår så er den absolutt verdt det i lengden. Og så lenge jeg bruker leave-in produktet dems etter at jeg har dusjet så blir det mye bedre å gre osv uansett. Så en veldig god balsam. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
Fits great in combination with the shampoo
Jeg har brukt denne sammen med sjampoen, og jeg er veldig fornøyd. Den gjør håret mitt supermykt og mye lettere å håndtere. Konsistensen er rik, men ikke for tung, og den fordeler seg veldig fint i håret. Duften er helt nydelig, akkurat som sjampoen. Etter skylling føles håret glatt, pleiet og ser veldig glansfullt ut. Den tynger ikke håret i det hele tatt, noe jeg virkelig liker. Jeg synes den er perfekt hvis håret ditt trenger reparasjon, fuktighet og en myk, sunn følelse. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
Så mykt og glatt!
Denne balsamen gjør håret utrolig lett å håndtere. Den glir fint gjennom både mitt eget hår og extensions, uten å lugge eller føles tung. Etter noen minutters virketid blir håret merkbart mykere, og jeg får en glatt, jevn finish. Det jeg liker best er at den gir mye fukt uten å tynge, noe som er viktig for meg med extensions. Håret ser mer velpleid ut og er mye enklere å style etterpå. En veldig solid balsam som gir synlige resultater raskt. . Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
Helt grei balsam
Jeg har brukt balsamen sammen med sjampoen i samme serie, og det gjør det litt vanskelig å si hva som gjør hva, men helhetsinntrykket er helt greit. Balsamen er rik og gir mye pleie, og haret føles mykt, glatt og lett å gre ut etter bruk. Den gir også en "frisørfølelse" akkurat som sjampoen. Samtidig er jeg ikke helt blown away nar det gjelder reparasjon eller styrke ennå, men jeg merker muligens litt mindre frizz. Generelt virker dette som en serie som fungerer best over tid, og da spesielt godt for skadet hår som trenger ekstra pleie og beskyttelse. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
Ikke min favoritt men okey
Den kompletterer seriens shampoo. Håret mitt er tykt, farget mørkt, skadet på grunn av tidligere farging og blir lett fettete i toppen men tuppene fliser seg opp. Men Balsamen gjør håret veldig mykt og lettere å gre ut rett etter dusjen enn uten selv om den ikke ble favoritt hos meg. Jeg har testet balsamen nå i 2 uker, og dette er hva jeg synes: Eé+ Lukten var fantastisk + Tykk konsistens +bra str +fin design - Håret bleé raskt fettete og føles ikke rent ut så menkan ikke ha dårlig tid når man vasker håret med denne. - Hodebunnen min startet og svi og kløe så den hadde det ikke bra i det hele tatt Så dessverre er ikke denne balsamen noe for meg eller som heg kan anbefale for noen med sensitiv hodebunn. I tillegg syntes jeg ikke det hjalp mitt farget og slitte hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Mindre frizz
Denne lukter like herlig som shampoen. Fin kremete konsistens som er lett å påføre. Håret føles mykt og deilig ut. Jeg har små krøller og veldig frizz i håret men denne balsamen gjorde så alt av frizz ble borte og håret føltes veldig mye lettere ut, dessuten er det lettere å style det som man ønsker. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Alalaal for en nydelig duft!
Og spennende tekstur! Og ikke minst ble jeg overrasket over hvor lite produkt, spesielt i shampoen som jeg trengte for at det skummer! Pluss poeng! Siden jeg elsker at det skummer. Håret føles rent og friskt ut, dufter himmelsk og syntes også jeg kan gå noen dager uten at mitt hår blir fett. Balsamen gir masse god pleie, håret blir mykt og ikke fullt så krusete. Flere pluss poeng, siden jeg har mye, grovt og et hår med mye fall, nesten så det er litt krøllete her og der. Siden jeg striper håret i tillegg trenger det god pleie. Fikk også med en søt liten boks med noe man kunne ta i tuppene på tørt hår! Denne elsket jeg! Gjør at håret mitt ser fint og stelt ut på 5 min. Perfekt for meg som ikke har tålmodighet til å bruke masse tid på badet. Anbefaler alle 3 produkter videre. Veldig greie flasker som er enkle å ta med seg, lette å bruke. De ser også lekre ut i dusjen. Det liker vi. Jeg hadde kjøpt de igjen! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Fukt og pleie i fokus, men vurdering
Jeg testet denne conditioneren sammen med shampooen i to uker, og den gjorde en stor forskjell for håret mitt etter solskader. Den har samme behagelige og friske duft, og en kremet konsistens som er lett å jobbe inn i håret. Den gir masse fukt uten å tynge, og gjør håret merkbart mykere og lettere å gre ut. Etter bruk føles håret glattere, mindre flokete og mer kontrollert. Jeg opplevde også mindre frizz og en sunnere finish over tid. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Ok produkt
Jeg har testet dette produktet kostnadsfritt gjennom Smartson. Håret mitt er jevnlig farget hos frisør og det var derfor spennende å kunne se hva denne serien kunne bidra med for meg. Jeg har brukt produktet i 2 uker sammen med shampo og bandages balm i samme serien. Ved første gangs bruk legger jeg merke til en behagelig lukt og konsistens på produktet. Håret mitt er noe tørt og jeg pleier å ha god effekt av å bruke balsam i hele hårets lengde. Med dette produktet ble håret når hodebunnen fett allerede når håret hadde tørket, selv om håret var grundig skylt etter påføring. Håret har blitt mer glansfullt og føles sterkere etter at jeg startet å bruke serien, men jeg merker også at det er mer frizzy i lengdene. Jeg har derfor vært nødt til å bruke en god hårolje i tillegg. Produktet virker å kunne gi god effekt, men det var nok ikke riktig produkt for mitt hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
God balsam
Jeg har brukt denne balsamen i ca. 2 uker sammen med shampoo og leave in balm, og har gjort meg opp noen tanker rundt den. Først og fremst: akkurat som sjampoen, så lukter den veldig godt! Lukten er frisk og ren, ikke for voldsom. Håret kjennes rent, friskt og sunt ut etter å ha brukt balsamen. Jeg syns dog den er altfor tykk i konsistensen, og ser for meg at det blir vanskelig å få ut alt produktet når flasken nærmer seg tom. Utover dette er jeg godt fornøyd med balsamen, og kommer til å kjøpe den igjen . Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Kjempebra
Passer perfekt til håret mitt som er både slitt og skadet! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Bra conditioner for skadet hår
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate serien i 2 uker nå og jeg liker den veldig godt. Conditioner er drøy i bruk og lukter veldig bra. Det er enkel å gre håret. Håret føles sterk og myk. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Fuktighetsgivende balsam
Denne balsamen hadde en tykk og rik konsistens. Den var lett å fordele og føltes svært pleiende ut for mitt tykke, tørre og slitte hår. Måtte derav bruke noe lengre tid på å skylle den ut sammenlignet med andre balsamer. Lukten minnet om sitrus, frisk og god som jeg virkelig likte Som en annen også har nevnt her under anmeldelsene, så blandet jeg ved flere anledninger flaskene mellom balsam og sjampo da de var ganske identiske Håret føltes mykt og godt ut etter bruk og det var en fornøyelse å anvende den. Jeg kunne drøye hårvasken med en dag etter bruk av denne serien. Velger å gi 4 stjerner da jeg må bruke den lengre for å vurdere effekt på mine tørre, splittede ender. Anbefaler den videre. Er spent på å se videre resultater da denne serien inneholder et høyt nivå av bindende ingredienser, og inneholder det mest konsentrerte nivået av pleiende ingredienser blant alle seriene til Redken. Virker lovende. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Balsam som gir frisørfølelse
Jeg har testet denne balsamen i noen uker nå, og må si at jeg digger den! Håret mitt er langt, tjukt og tørt/slitt, og produktene i denne serien gjorde håret mitt silkemykt, bouncy og med mye mindre frizz enn vanlig. Balsamen lukter i tillegg kjempegodt og lukten sitter igjen i håret i flere dager etterpå. Den er drøy i bruk, med ganske tykk konsistens. Synes ikke den tynger ned håret som noen andre skriver, men det kommer nok an på hårtype. For meg med grovt og tørt hår passer den helt ypperlig! Kan varmt anbefales. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Bra balsam
Balsamen har en tykk konsistens og er drøy i bruk. Den har en deilig sitrusduft som varer lenge. Etter bruk føles håret mykt og er lett å børste. Jeg opplever også at den gir god fuktighet og gjør håret mindre frizzy. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner
Jeg har nå testet Redken Acidic Bonding Concentrate-serien i to uker. Produktene har en fantastisk duft og føles eksklusive. Som en flittig bruker av Dyson Airwrap, har håret mitt virkelig hatt godt av denne pleien. Jeg merker betydelig færre splittede tupper, selv om noen fortsatt gjenstår etter kort tids bruk. Håret føles sterkere og sunnere, noe som gjør serien perfekt for slitt hår. Det eneste minuset er at produktene gir litt mindre hold enn ønsket; krøllene mine faller dessverre raskere ut enn vanlig. Likevel er dette en serie jeg absolutt anbefaler for maksimal gjenoppbygging og pleie. Ser frem til å teste videre! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Conditioner
It's a pretty standard conditioner in terms of texture, application and results. Same packaging, fragrance of the shampoo. It aligned my hair strings without having to use a lot of it. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Silkemykt hår uten å tynge
Denne balsamen har jeg blitt skikkelig glad i Den er ganske tykk og god i konsistensen, men uten å tynge håret. Den gjør håret supermykt allerede i dusjen og det er mye lettere å gre etterpå. Jeg sliter med frizz til vanlig, men synes faktisk dette har blitt bedre etter jeg begynte med denne! Håret føles mer hydrert og ser mye sunnere ut Pluss for at den lukter helt likt som sjampoen, skikkelig frisørfølelse hjemme Jeg synes den funker best sammen med resten av serien! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
God balsam
Etter to ukers bruk av Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner opplever jeg at håret blir merkbart mykere og lettere å gre ut. Kremen er tykk, men fordeler seg fint i fuktig hår og skylles ut uten å etterlate en fet følelse. Den gir en glatt og litt “glossy” finish, spesielt i lengdene. Duften er den samme som sjampoen og holder seg lett i håret. Jeg synes den fungerer spesielt godt på tørt og behandlet hår. En liten ulempe er at den kan være litt rik for fint hår hvis man bruker for mye. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Acidic bonding concentrate shampoo
Ikke lenger frizzy hår med denne! Etter å nå ha prøvd Acidic bonding concentrate serien, har jeg uten tvil fått et hår som ser mye sunnere ut enn hva det gjorde tidligere. Det er ingen tvil om at serien burde brukes sammen da produktene jobber godt sammen. Jeg har et tynt, fint og slitt nordisk hår. Har bleket striper og er mye i sol og bader i saltvann på sommeren. Det er derfor flere faktorer som gjør at håret blir tørt og frizzy. Utrolig deilig å da finne noen produkter som gjør at det ser sunt ut. Balsamen må kun jobbes fra midt og ut i tupper, altså ikke i hodebunn. Den gir tyngde og glans, men dersom man jobber høyere opp mot hodebunnen risikerer man å heller få et hår som ser og oppleves fett. Man trenger ikke å bruke mye og man merker fort at håret blir glatt og fint. Selvom mitt hår er ganske slitt og frizzy, kan jeg ikke bruke hele serien mer enn 1 gang i uken. Shampooen kanskje 2. Bruker jeg det mer blir håret raskt seende fett ut. Tror derfor serien er enda bedre for de som sliter håret med feks varme (rettetang, hårføner osv), ting som sliter håret mer til det daglige. Det koster jo litt for å ha hele denne serien, men man merker uten tvil at det er mer kvalitet enn billigprodukter og den gjør jobben man ønsker. Anbefales! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Elsker serien!
Jeg er veldig fornøyd med dette produkter, da det gir en veldig fin glans og gjør håret silkemykt. Har opplevd at andre produkter gjør håret mykt kun i en kortvarig periode, men med denne kjennes det ut mykt ut ogsa dagen etter hårvask. Lukter også veldig godt! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Bra serie med potensiale over tid
Håret mitt er krusete, krøllete og fargebehandlet. Det blir fort tørt og trenger mykje næring for å ikkje bli flokete. Balsamen er fyldig og en kjenner i dusjen korleis håret mjukner opp og får mindre floker. Likar balsamen bedre enn shampoen. Resultat: Får mjukare hår som ikkje tørkar så lett ut, er meir håndterlig og meir glans. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
God balsam
Liker denne balsamen veldig godt! Håret blir mykt, mindre frizzy og får mye glans. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Lukter så godt!
Jeg har fått testet 3 produkter i Redken bonding acidic concentrate serier og er fornøyd med alle 3. Spesielt liker jeg duften av såpen underveis, men den samme duften sitter igjen flere timer etterpå når det har blitt tørt. Spesielt liker jeg konsistensen til balsamen som gir et silkemykt resultat på håret. Fornøyd og kommer til å fortsette med den senere også. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Kjempe fornøyd!
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner sammen med sjampoen, og jeg merker stor forskjell på håret mitt. Det føles mye mykere, sterkere og mer gjennomfuktet etter hver vask. Håret ser sunnere ut og har fått en fin, naturlig glans. Det jeg liker best er hvor godt den temmer frizz og gjør håret mer medgjørlig. Det er lettere å gre gjennom, og det holder seg glatt og pent gjennom dagen. Selv med behandlet hår opplever jeg at den gir god pleie uten å tynge. Alt i alt en veldig god balsam som gir synlig sunnere og mer velpleid hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
En av de beste på balsam!
Det står " Profesjonell formel! Redken Acidic Bonding Concentrate Balsam er Redkens mest konsentrerte alt-i-ett-formel for reparasjon av styrke på alle typer skadet hår. Denne ultrarike og luksuriøse balsamen reparerer håret fra skjellag til cortex, og gir ultimat reparasjon av hårets styrke, intens pleie og beskyttelse mot blekning av hårfargen. " Etter shampoonering, påfør og fordel i fuktig hår. Skyll ut. Er det noe jeg er enig i, så er det at: 1) Dette er en luksuriøs balsam som jeg syns lukter veldig godt, du kjenner at den er kremmyk når du har den i håndflaten og skal påføre dette utover håret etter sjampo. 2) Du merker at denne har jobbet med håret i påvente til å få skylle ut balsamen, fordi når vannet treffer mitt hår, så kjennes det veldig mykt, glatt og at det har blitt tilført næring under balsamens virketid! Jeg lot balsamen være i nesten 4 minutter. 3) Jeg kan godt forstå at denne serien er god for de med bleket hår, da håret fort kan føles dødt, stivt og tørt. Jeg merker det på mitt farget hår at DETTE er en god pleiende serie. Anbefaler denne balsamen, selvfølgelig sammen med sjampo for best effekt og resultat! Terninkast 6 av 6 på balsamer jeg har testet! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Bra
Denne serien synes jeg lukter skikkelig godt og føles godt ut i håret. Denne er god balsam og jeg ser forskjell i håret, likevel så har jeg særlig på vinteren svært tørt hår og har andre balsamer som passer bedre der. Da bruker jeg all soft fra Redken. Hvis man ikke har svært tørt hår passer denne bra. Kommer nok til å like denne på sommeren. Uansett er denne mye bedre enn mange andre balsam jeg har brukt som man ser på før og etter bildet. Er omtrent to uker mellom de to er tatt. Jeg ser i hvert fall stor forskjell på håret før og etter jeg har brukt både balsam, sjampo og leave in treatment. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
God balsam
Som fungerer godt sammen med shampoen fra samme serie. Den gjør håret mykere og lettere å gre, samtidig som det føles sterkere og mindre slitt. Lukten er friskt og behagelig, og den skyller lett ut uten å tynge håret. Effekten er merkbar på farget og skadet hår, men prisen er litt høy i forhold til størrelsen på flasken. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Masse pleie
Helt klart en balsam med masse gode ingredienser for håret! Håret føles veldig mykt og godt etter en dusj. Føler nesten balsamen er på lik linje som en hårkur. Veldig fornøyd med denne men kan ikke brukes for ofte, da føles håret fett ut. Alt i alt ett godt produkt:). Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Fyldigere og godt fuktet hår
Jeg er veldig fornøyd med denne balsamen. Konsistensen er tykk og kremet, så det trengs bare en liten mengde for å dekke hele håret, noe som gjør den svært drøy i bruk. Den er også enkel å skylle ut og etterlater ikke håret tungt. Etter bruk føles håret merkbart tykkere, fyldigere og godt fuktet. Det blir mykt, glatt og lettere å style, samtidig som det ser sunt og velpleid ut. Jeg merker spesielt at håret holder på fuktigheten lenge og får en fin glans uten å bli fett. Dette er en conditioner som virkelig gir synlige resultater og passer perfekt til daglig hårpleie. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Silkemyk antifrizz effekten
Conditioner er like viktig som shampoo, fordi den tilfører fuktighet og gjør håret mykt og lettere å gre ut. En god conditioner bidrar til å redusere slitasje, forebygger floker og gir håret en sunn og velpleid følelse. Den har finn konsistensen og lukter lett og behagelig. Når shampoo og conditioner brukes sammen, får du best resultat. Håret blir sterkere, mer glansfullt og enklere å style i hverdagen. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
MERKBAR FORSKJELL!
Produkter jeg har brukt: - Redken Acidic Bonding Concentrate shampoo - Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner - Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-in Treatment Jeg har brukt disse produktene i litt over 2 uker. Har vasket håret mitt drøye annenhver dag, cirka. FRA FØR: Mitt hår er fint, tynt - men hjemmebleket, slitt og varmebehandlet fra før. Når håret er vått er det slitt og flere steder er det litt tyggis konsistent. Jeg har sensitiv hodebunn, og sliter til tider med kløe og tørrhet om jeg bruker for sterke produkter. (Jeg har brukt Redken Extreme, men Extreme måtte slutte da denne irriterte hodebunnen veldig. Så jeg var skeptisk til denne nye serien jeg nå skulle teste.) TEST: For det første er det en frisk og digg lukt på produktene. Konsistensen på shampo er tykk og drøy, behøver ikke mye. Skummer skikkelig godt. Mer enn andre Redken jeg har prøvd. Balsamen er lett og føles ikke fettete etter man har skylt ut. Jeg sliter med manglende volum, men opplever ikke at denne balsamen tynger håret så mye. Jeg føler kanskje med at det blir enda lettere? Leave-in påføres i vått hår og funker bra når jeg bruker varmebørste etterpå, blir ikke elektrisk. Allerede etter et par vask opplever jeg at håret er mindre porøst, sterkere og lettere å gre. Jeg merker at denne serien virkelig kan gjøre forskjell. Mer enn jeg har merket med produkter fra K18 osv. NEGATIVT/ULEMPE: Etter en ukes tid, så blir jeg dessverre litt irritert i hodebunn. Klør litt og flasser litt. Det kommer nok mest av produktene, men jeg dusjer også mer fordi jeg trener mer. (Så kan ha noe å si det også.) Men jeg tror faktisk at det nesten er verdt det med tanke på resultatet av selve håret, jeg er fortsatt gira på å fortsette til jeg går tom. Jeg vil nok i alle fall fortsette med Leave-In og balsam og kjøpe ny når den går tom, og bruke de andre to, shampo i perioder. For andre med slitt hår, uten sensitiv hodebunn, KJØR! Vil virkelig anbefale deg produktene. Vit at jeg bruker utelukkende. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Frisk duft
Jeg har testet acidic bonding concentrate serien fra redken i et par uker nå, og opplever størst forskjell på tuppene som ikke virker like slitte og tørre som før jeg begynte med produktene. Ellers har jeg ikke merket så store forandringer fra andre merker, men må nok teste produktene lengre for å kunne vurdere effekten. Produktene lukter frisk av sitron og håret føles rent. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Enkel og grei balsam!
Første inntrykk av shampooen var meget bra. Den kom i en god flaske som var enkel å håndtere i bruk. I tillegg så den estetisk fin ut på badet, enkel å grei. Litt om mitt hår: Jeg har frizzy og uregjerlig hår. Mister veldig mye hår bare ved å greie det. Går stort sett med håret i hestehale eller «dult» på grunn av jobben min. Håret blir fett i hodebunnen etter 2-3 dager, men tørt i endene. Jeg bruker lite varmeverktøy i håret da jeg sover med flette og har håret oppsatt på jobb. Jeg har nå testet denne shampooen litt og jeg må si meg godt fornøyd, jeg har ikke sett underverker men den vasker håret skikkelig og den hadde en god og frisk lukt. Jeg er noe sensitiv mot sterke parfymelukter, men denne var helt perfekt for meg. Sammen med balsamen og leave-in kremen føler jeg at håret kjennes litt sunnere ut og forblir mykt til neste vask. Jeg må nok bruke produktene mer for å få enda mer synlig resultat, og jeg kommer til å fortsette å bruke dem da det var bra produkter med god lukt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Anbefales
Jeg har testet balsamen fra Redken i to uker nå. Den har god konsistens og den er veldig god til å løse flokker, Håret blir mykt og lett å gre. I tillegg opplever jeg at balsamen gjør håret mer håndterlig etter vask, og at den bidrar til en jevn og glatt følelse uten å tynge håret. Den er enkel å fordele i lengdene, og gir rask effekt, noe som gjør hårpleierutinen både effektiv og behagelig. Etter bruk føles håret sunt, mykt og mer glansfullt, og det er lettere å style. Dette er en balsam jeg gjerne vil fortsette å bruke, spesielt hvis man ønsker et mykt og flokefritt resultat. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Funger, men...
Har nå testet dette produktet noen uker. Synes den er litt tykkere enn andre produkter jeg har brukt tidligere. Kunne foretrukket at det var en annen konsistens. Må ha større mengde produkt enn jeg er vant til. Ellers får jeg ikke nok til hele håret. Har god lukt og håret ser fint ut. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Myk og digg balsam
Redken Acidic Bonding Concentrate Balsam har en rik og mild konsistens, og den er lett å fordele i håret. Den lukter veldig godt, frisk og litt luksuriøs, uten å bli for mye. Etter noen ukers bruk føles håret mykere, glattere og mer velpleid, og det er lettere å gre gjennom etter vask. Kvaliteten oppleves som god, og balsamen gir godt med fukt og pleie. Det er likevel viktig å skylle den godt ut, hvis ikke kan håret føles litt tungt etterpå. Alt i alt er dette en balsam som gir gode resultater og gjør håret mer håndterbart i hverdagen. Den passer spesielt godt for tørt og skadet hår som trenger ekstra pleie, eller for hår som ofte blir farget eller rettet/krøllet. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Bra for skadet hår
En pleiende balsam som gjør håret mykt, glatt og lettere å håndtere, spesielt hvis det er slitt eller behandlet. Den gir god fukt og styrker håret, men kan føles litt tung for fint hår. Litt dyr, men effektiv for tørt og skadet hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Veldig god balsam, men teksturen...
Jeg har før opplevt at håret mitt kan være vanskelig å gre igjenom etter vask, men etter bruk av denne balsamen opplever jeg at håret mitt er mye lettere å gre igjenom og føles silkemykt. Den gir også god fuktighet og bidrar til å roe ned frizz, spesielt i lengdene. Eneste minus er at konsistensen er noe kremete som jeg syntes gjør at det kan være vanskelig å fordele balsamen i håret. Men ellers en solid balsam som gjør håret mer liv i hverdagen. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Lykke for mitt slitte hår
Jeg har vært så heldig å teste disse 3 produktene fra #Redken. Jeg kjenner til Redken fra før men denne produktserien var ny for meg. Etter cellegiftbehandling mm. Kom håret mitt tilbake veldig tørt, slitt, frizzy og vanskelig å få til å legge seg pent har denne serien virkelig hjulpet meg. Første produkt: Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo. Denne trenger du kun å ta litt av da det skummer velig godt. Håret føles veldig rent. Og lukter godt. Praktisk flaske. Mindre frizz Håret er mer glansfult Mykere Føles renere Enklere å holde på fasongen Andre produkt: Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. Denne gjør mitt hår ekstremt mykt. Du trenger kun litt ved hver vask noe som gjør det veldig drøy i bruk. Lukter godt. Praktisk flaske. Mye mindre frizz Håret er mer glansfult Mykere og mer slitesterkt Enklere å holde på fasongen Tredje produkt: Redken Acidic Bonding Concentrate Bandage Balm. Denne bruker jeg ca 3 ganger i uken. Den hjelper håret mitt å føles ekstra mykt. Denne har jeg også brukt som en lett stylingbalm når håret mitt har trengt mer fukt. Mye mindre slitte tupper Håret er mer glansfult Mykere Kan brukes som en enkel styligbalm. Alt i alt vil jeg virkelig anbefale denne serien med produkter. De er noe av det bedre jeg har prøvd og virkelig gjort underverker for mitt slitte hår. "". Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Har brukt denne serien fire gonger no, saman med leave-in balsamen, og er veldig fornøgd. Håret kjennest mjukare, meir pleia og mindre tørt etter vask. Eg synest også det ser friskare og glansfullt ut. Veldig god serie for slitt og behandla hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner, og har gjort meg opp en tydelig mening etter bruk. Som med shampooen har denne en veldig god og behagelig duft, noe som trekker opp helhetsinntrykket. Når det gjelder effekt, opplever jeg dessverre at balsamen ikke gir den fuktigheten håret mitt trenger. Jeg har tykt, nordisk hår som er behandlet med striper, og derfor er avhengig av god pleie. Etter bruk opplever jeg at håret blir noe tørt og frizzy, fremfor mykt og glatt slik jeg ønsker. Alt i alt er dette en balsam som scorer på duft, men som for mitt hår ikke gir tilstrekkelig med fukt og pleie. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Silkemyk balsam med mye glans og masse pleie
Jeg har testet denne balsammen sammen med resten av Redken Acidic Bonding-serien i over 2 uker og deler mine erfaringer. Jeg har bleket hår som har gått fra mørkebrunt til blondt, og håret har derfor vært gjennom flere avfarginger og striperunder hos frisøren, jeg er derfor opptatt av produkter som gir pleie, styrke og glans uten at håret tynges. Balsammen er virkelig prikken over i-en etter shampooen. Den har en myk og rik konsistens, og er lett å fordele jevnt i håret. Jeg merker med en gang at håret blir veldig glatt og medgjørlig, og det er enkelt å gre gjennom uten floker. Allerede før jeg skyller den ut ser jeg en nydelig glans. Etter skylling føles håret silkemyt, sterkere og mindre frizzy. Den er også drøy i bruk, noe som er et stort pluss. Duften er nydelig - en blanding av sitrus og en søt, godteriaktig tone som sitter godt i håret. Alt i alt en veldig god balsam som jeg merker gir mye pleie og gjør håret mykt, glansfullt og lett å håndtere. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Bra produkt
Jeg har testet denne balsamen de siste ukene og er middels fornøyd. Jeg syns håret mitt blir veldig glatt og fint, og det lukter absolutt nydelig, men jeg merker også at håret mitt blir fortere fett. Jeg har prøvd å bruke disse produktene alene, og i kombinasjon med andre produkter jeg normalt bruker for å style håret. Når det er sagt, så holdt håret mitt på krøllene kjempelenge etter å ha brukt denne serien, og håret mitt føles sunt og sterkt ut! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Redken aciding bonding
The first of all the smell, in my opinion, is amazing. Secondly, after washing my hair with Redken Acidic Bonding line shampoo and using same line conditioner and leave-in treatment, I noticed my hair are softer, more manageable and less frizzy. I have mid-length long, 2c curly hair. My hair is very dry and frizzy, if i don't have any treatment. My hair feel much better using this line. I've been using it only for two weeks, so I don't know what would results be in the long term period. To be honest I think you can have same result with lower budget acidic treatment/products. Also if you are sensitive to the sun, you need to take into consideration that AHA increases skin sensitivity to the sun and risk of sunburn. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Deilig produkt
Min hårtype: 41 år gammel, klassisk nordisk blondt hår. I det siste har jeg fått flere mørke, grove og krusete hårstrå ("ståltråd-hår") som stikker opp i skillen. Brukeropplevelse Det første jeg merket er hvor konsentrert denne serien er. Man trenger bare en liten mengde shampoo. Duften er luksuriøs og frisk, og produktene føles som en salongbehandling hjemme på badet. Etter å ha brukt hele serien, merket jeg en betydelig endring i teksturen på de grove hårstråene mine: Før: Stive hår som sto rett opp som små antenner i skillen. Etter: Stråene føles nå mye mykere og smidigere. Den lave pH-verdien i produktene ser ut til å ha "tvunget" skjellaget på ståltrådene til å lukke seg, slik at de nå legger seg flatt sammen med det fine, blonde håret mitt. Jeg var redd for at en så pleiende serie ville tynge ned det tynne nordiske håret mitt, men det skjedde ikke. Håret fikk en utrolig fin glans og føles sterkt, uten å bli flatt eller fett dagen etterpå. Leave-in Treatment er min favoritt. Den er magisk å ha i før føning! Den fungerer som en varmebeskyttelse som "limer" ned kruset og gjør at føneren faktisk klarer å forme håret slik jeg vil ha det. Selv med en helt vanlig hårbørste ble resultatet over all forventning. Hvis du er i 40-årene og merker at hårstrukturen endrer seg, er dette serien for deg. Den temmer "ståltråden" og gir nytt liv til nordisk hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
13/04-2026
Elsker det. Fantastisk produkt.
Elsker det Fantastisk produkt. Merket forskjell på under 3 dager! Jeg elsker det! Jeg har permanente krøller og farget hår og elsker det. Jeg lufttørker etter bruk av leave-in-produktet, med fantastiske resultater. Myke krøller og ingen floker eller knaser. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Anbefales
Anbefales! Det jeg merker spesielt med denne balsamen er at håret mitt blir skikkelig mykt og lett å gre gjennom etter vask. Det føles mer velpleid, og jeg synes også det ser litt sunnere og blankere ut enn før. Jeg sliter ofte med litt frizz, men med denne opplever jeg at håret holder seg roligere og mer “på plass”. Jeg liker også godt at den ikke trenger så mye produkt for å funke. For meg holder det med en liten mengde, og da føles håret fortsatt lett og ikke tungt. Lukten er også veldig god. Alt i alt er dette en balsam jeg gjerne fortsetter med. Den gjør det jeg forventer, og litt til, spesielt når håret mitt trenger litt ekstra pleie. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Veldig bra!
Et produkt som har fungert veldig godt for mitt ødelagte hår, opplevde fort etter en vask at håret virket sterkere og mykere. Ekstra bonus at de lukter godt også . Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
En balsam jeg kan anbefale Jeg er godt fornøyd med balsamen, som jeg har brukt i kombinasjon med sjampoen i samme serie. Den er drøy i bruk, gjør håret mykt og deilig og jeg opplever dessuten langt mindre frizz en tidligere. Det eneste som trekker ned er at jeg ikke elsker duften, men det kommer ikke til å stoppe meg fra å kjøpe en ny for egne penger. Dersom duften hadde vært på plass ville jeg ha gitt fem stjerner. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Gjør håret lettere å håndtere
Denne balsamen gjør håret mye lettere å gre og style etter vask. Jeg merker at håret føles litt sterkere og mindre slitt og det føles mindre krusete, spesielt i tuppene. Balsamen gjør også ikke håret tungt, så det er bra. Den lukter også veldig godt, og gir litt den samme følelsen som etter et frisørbesøk. Ikke en supertung kur lignende balsam, men en som gjør håret mer håndterlig etter at jeg har vasket det. Det eneste som trekker ned er at det står på baksiden av flasken at den inneholder AHA så man burde være forsiktig i solen, det kommer ikke så godt frem på nettsiden. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
11/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Jeg har brukt denne balsamen sammen med shampooen og leave-in, og kombinasjonen er helt fantastisk. Balsamen minner meg om de små, gode balsamene man får med hårfarge - den gir den samme silkemyke følelsen. Håret blir utrolig mykt, lett å gre og føles pleiet uten å bli tungt. Den er også veldig drøy, så man trenger ikke mye produkt. Lukten er frisk og holder seg i håret. Etter bruk ser håret mitt sunnere og mer glansfullt ut. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
11/04-2026
Håret ble veldig mykt
Jeg har testet denne serien (shampoo, balsam og hårbalm) i to uker. Jeg vasker håret mitt ganske sjelden, men har rukket å vaske det noen ganger. Normalt merker jeg lite forskjell på håret etter å ha brukt produkter, så når jeg først merker noe, blir jeg veldig fornøyd. Det første jeg la merke til, var at håret kjennes veldig mykt etter å ha brukt denne. Så synes jeg det ser litt freshere ut, har mer liv enn før. Det er litt tidlig å si om det har noe effekt på slitte tupper, men foreløpig lover det godt. Det lukter skikkelig frisørsalong av balsamen, og jeg synes prisen er overkommelig sammenliknet med andre liknende produkter på markedet. Konsistensen er litt tykkere enn vanlig butikk-balsam, og jeg opplevde at jeg trengte ganske lite for å dekke lengdene i håret. Så selv om flaska er liten, får jeg mange bruk utav den. Jeg mener at jeg kan se en synlig forskjell, hva synes du? En bonus er at de naturlige krøllene/bølgene i håret mitt ble mer definerte, selv om produktet ikke egentlig er ment å skulle fremheve krøller. Det kan være at kombinasjonen av skikkwlig rens fra sjampoen, og god fuktighet fra balsamen gir krøllene litt mer «bounce», rett og slett. Jeg klager IKKE på det! . Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
11/04-2026
Livredder for blekede partier
Jeg har brukt denne balsamen før også, og dette er en av de balsamene jeg oftest går tilbake til når håret mitt begynner å føles tørt, brusete eller vanskelig å håndtere. Som resten av serien er den laget for skadet hår, så dette er ikke en lett volumserie, men en serie for hår som trenger mer styrke, glatting og beskyttelse. Konsistensen er ganske tykk og rik. Den kjennes umiddelbart mer som en reparerende balsam enn en lett hverdagsbalsam. Samtidig er den ikke så tung at den føles seig eller vanskelig å skylle ut. Den gir veldig god slip med en gang, så håret blir lettere å gre ut og føles mindre flokete allerede i dusjen. Det jeg synes denne gjør best, er å roe ned håret. Hvis håret føles brusete, statisk eller litt “svampete”, så blir det mer samlet og glattere etter bruk. Den gjør også at håret ser mer glansfullt ut uten at det nødvendigvis ser fett eller overpleid ut. På behandlet hår synes jeg den er veldig fin fordi den får håret til å se mindre porøst ut. Lengdene virker mer jevne, og håret får en litt mer “sunn” overflate. Ikke på en fake måte, men mer som at håret faktisk oppfører seg bedre. Duften er lik shampooen og passer godt sammen med den. Ren, litt frisk, litt varm, og med en følelse av at det er et mer pleiende produkt enn en tilfeldig billigbalsam. Den er merkbar i dusjen, men ikke på en måte som blir tung. Det jeg synes er viktig å si, er at denne ikke er like universell som mange andre balsamer. For hår som ikke er særlig slitt, eller for folk som liker veldig lette produkter, kan denne føles litt for rik. Den er best når håret faktisk trenger hjelp. Det er også et produkt der mengden betyr mye. Tar man for mye, kan håret miste litt bevegelse. For dem som har bleket, farget, varmestylet eller slitt hår synes jeg denne er veldig fin. For helt ubehandlet hår ville jeg kanskje heller brukt den mer av og til enn hver vask. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
10/04-2026
Føles godt i bruk
Da har jeg testet denne balsamen sammen med tilhørende shampo i et par uker og merker jeg er litt delt. Balsamen gjør håret veldig mykt og er veldig drøy i bruk. Når jeg påfører det på håret føles produktet som silke - og det føles veldig bra! Mitt hår er bleket og skadet, og trenger mye pleie, og jeg likte veldig godt effekten av denne. Den skiller seg nok ikke nevneverdig fra andre rimeligere produkter slik jeg opplevde det. Duften er veldig nøytral, og flasken er praktisk i bruk. Produktet er såpass tyktflytende at det kan være litt vanskelig å klemme ut av flaska pga tykkelsen på flaska. Ellers er jeg lite imponert av advarselen på pakka. Det står at på grunn av innholdet skal man ikke oppholde seg i sol i to uker (det står at man må dekke til huden) i fare for brannskader. Jeg er ikke villig til å gjenkjøpe et produkt som i praksis ikke burde brukes på sommerhalvåret. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
10/04-2026
En god balsam
Har brukt shampo, balsam og leave-in treatment i denne serien en stund nå. Balsamen lukter godt og ikke for sterkt. Man trenger ikke mye produkt hver gang, så selv om balsamen er dyr er den ganske drøy i bruk. Jeg har tørt, skadet hår, og etter bruk av denne produktserien opplever jeg håret som mindre tørt og flokete. Håret føles mye glattere enn før, og jeg merker særlig forskjell i tuppene. Når jeg har brukt denne balsamen opplever jeg håret som mykt og lettere å gre etter vask. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
09/04-2026
En god balsam for skadet hår
Jeg er veldig fornøyd med Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. Balsamen gjør håret mitt mykt, glatt og lettere å gre ut etter vask. Jeg merker også at håret ser mer glansfullt og velpleid ut. Den føles rik og pleiende, men uten at håret nødvendigvis blir tungt hvis man bruker passe mengde. Noe av det jeg liker best, er at den lukter godt. Duften er frisk og behagelig, og den gir en litt luksuriøs følelse i dusjen. Produktet er også drøyt i bruk, så man trenger ikke veldig mye hver gang. Jeg synes denne balsamen passer godt for tørt og slitt hår, fordi den gir mye pleie og gjør håret mer medgjørlig. Samtidig har jeg sett at noen synes den kan bli litt tung hvis man bruker for mye. For meg har den fungert veldig bra, og jeg synes håret føles sunnere etter bruk. Jeg vil absolutt anbefale den videre. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
09/04-2026
Ikke helt for meg, dessverre
Har testet Redken Acidic Bonding Concentrate balsam! Og jeg gledet meg til å prøve da jeg har et hår som er tynt, tørt, ryker av og er slitt. Jeg har nå prøvd denne serien fra Redken i ca 2 uker. Balsamen føles veldig tung og jeg følte at jeg måtte bruke mye av den slik at håret mitt føltes mykere. Balsamen lukter bedre enn selve sjampoen. Håret mitt ble fikk mer glans og føltes glatt i en dag. Så håret mitt trenger tydeligvis fuktighet, noe jeg føler at balsamen ikke kunne gi meg. Jeg anbefaler ikke å børste håret etter bruk av sjampo og balsam fordi jeg mistet en god del hår. Jeg fikk også se hvor håret mitt var mest slitt. Vurdering: Ikke helt for håret mitt desverre, da jeg måtte bruke mye balsam for at håret skulle føles mykt. Håret tørket ganske treigt og jeg mistet en del hår etter børsting av bløtt hår selv med bruk av mye balsam. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
08/04-2026
En fantastisk balsam for skadet hår!
En fantastisk balsam for skadet hår! Den har en konsistens som er lett å fordele, og den smelter nesten inn i hårstråene. Etter skylling er håret silkemykt og helt uten floker. Jeg merker stor forskjell på glansen, og det er tydelig at denne serien jobber i dybden for å reparere bindingene i håret. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/04-2026
Veldig bra!
Jeg har brukt disse produktene i et par uker nå, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Håret føles skikkelig rent etter vask, samtidig som det ikke blir tørt eller stritt. Sjampoen skummer godt og har en behagelig duft, og balsamen gjør håret mykt og lett å gre gjennom. Leave-in behandlingen gir ekstra pleie og gjør at håret føles sterkere og mer glansfullt. Jeg opplever også mer fylde og volum, spesielt ved røttene. Alt i alt føles håret sunnere og mer velstelt, og jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke disse produktene. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
02/04-2026
Helt greit
Redken Acidic Bonding Concentrate er et produkt jeg har litt delte meninger om. Jeg opplever at håret blir mykere og lettere å håndtere etter bruk, og det føles som det gir en viss pleie. Likevel savner jeg den store wow-effekten som jeg hadde håpet på. Resultatet er bra, men ikke så merkbart som forventet, og håret mitt føles ikke så sunt og glansfullt som jeg ønsket. For meg fungerer det greit, men det skiller seg ikke så mye ut fra andre lignende produkter jeg har prøvd. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
Les mer

Loading...