Gratis frakt på kjøp over 999,00 kr / Rask levering 1 - 4 arbeidsdager / Kundeservice & råd Ring oss på (+47) 852 90 370
Rask levering 1 - 4 arbeidsdager Gratis frakt på kjøp over 999,00 kr Kundeservice & råd Ring oss på (+47) 852 90 370

Lagt i handlekurven din

Subtotal
produkter i handlekurven din
Handle for mer og få gratis levering

Handlekurv

Glemt passordet?

Are you new at NiceBeauty? Create a profile and keep track of your orders.

If you've shopped with NiceHair.dk before, you may already have an account. Click 'Forgot Password.' If you've never placed an order with NiceHair.dk, you can follow the link below to sign up.

*Yes, I would like to be part of NiceBeauty and thereby accept [Terms and Conditions].

**I consent to receiving communications from NiceBeauty via email, SMS, and private messages on Facebook, Instagram, TikTok, or other social media platforms. These communications will include marketing related to targeted tips, offers, surveys, invitations to contests and events, as well as information about news and special promotions related to our product range.

The marketing will be personalized for you based on your contact information, products you show interest in on NiceHair.dk (visit and search history), based on past purchases (purchase history), and specified favorite brands.

Additionally, I accept that NiceBeauty, as well as Emarsys, Meta, and Google, collect information about the reading of marketing messages. You can read more about this in our [Cookie Policy].

NiceBeauty may use this consent to inquire whether you wish to update your consent, including regarding new products or contact methods.

You can read more about our processing of your personal data, including the logic behind profiling and targeting our communications, in our [Privacy Policy].

Your consent can be withdrawn at any time by using the unsubscribe link in our communications. You can also withdraw your consent by contacting us at no@nicebeauty.com.



Confirm your email

We have just sent you an email with a confirmation link. To ensure that your registration is complete, you need to confirm your email address. It can take up to 5 minutes before you can see it in your inbox.

Haven't received an email yet?

Tilbakestill passord ved å skrive inn e-postadressen din nedenfor


Tilbake til innlogging

Redken

Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage Balm Leave-in 75 ml

Black
197 anmeldelser
559,90 kr
På lager - Skynd deg, kun noen få igjen på lager

Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage Balm Leave-in er en leave-in-balsam som gir avansert reparasjon for skadede og splittede tupper. Den forsegler synlig opptil 96 % av splittede, tørre og skadede hårtupper og reduserer brudd. Produktet er egnet for alle hårtyper og er basert på avansert pH-vitenskap som gir presis, medisinsk-lignende reparasjon. Det unike 8 % Bonding Care Complex inneholder sitronsyre og madecathenol, som pleier håret og gir umiddelbar binding, en glatt og fuktet følelse uten å tynge ned håret. Instrumentelle tester viser at splittede tupper er delvis eller helt lukket etter to påføringer, og det er fem ganger færre brudd etter én bruk. Hårkuren styrker skadede, tørre og splittede tupper allerede etter første bruk, samtidig som den beskytter mot varme og brudd. Produktet tilbyr varmebeskyttelse opptil 230 °C og etterlater håret umiddelbart fornyet. Fordeler: - Leave-in-balsam - Avansert reparasjon for skadede og splittede tupper - Forsegler synlig opptil 96 % av skadede, tørre og splittede tupper - Reduserer brudd - Passer for alle hårtyper - Basert på avansert pH-vitenskap for presis reparasjon - Gir umiddelbar binding i håret - Etterlater håret glatt og fuktet uten å tynge det ned - Splittede tupper lukkes delvis eller helt etter to påføringer - 5 ganger færre splittede tupper etter én bruk - Styrker skadede, tørre og splittede tupper etter første bruk - Beskytter hårtuppene mot varme og brudd - Etterlater håret umiddelbart fornyet - Varmebeskyttelse opptil 230 °C Bruk: - Påfør fra middels lengder til tupper i fuktig og rent hår - Ikke skyll ut - Style som vanlig - For umiddelbar pleie og glans og reduksjon av krus

Mer fra dette merket:

Det er ingen kampanjer eller tilbud på dette produktet akkurat nå

Kundene har gitt 4.4 av 5 stjerner

4.4

Basert på 197 anmeldelser
Navn
Adresse 277, rue Saint Honoré 75008 PARIS
e-mail kontakt@loreal.com
Sikkerhetsinformasjon

Skyll straks med rikelig vann ved kontakt med øynene.

Nicehair kundeservice no@nicebeauty.com
19/05-2026
Denne er bra
Denne er bra. Drøy i bruk. Håret blir mere livlig. Og mykt. Anbefales. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Nydelig produkt
** Nydelig produkt Redken Acidic Bonding Concentrate serumet ble raskt en favoritt hos meg. Det gjør håret silkemykt, demper frizz og gir en sunn glans uten at haret føles fett. Jeg synes håret ser mye mer velstelt og sterkt ut etter jeg begynte å bruke det. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
God, men må brukes riktig
Jeg har fått testet Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage Balm Leave-in. Dette er et produkt som er veldig drøyt i bruk, og man trenger kun en liten mengde for å få effekt. Det gjør at produktet varer lenge, noe som er et stort pluss. Balm’en har en veldig god og frisk lukt, som gir en følelse av velpleid hår etter bruk. Håret føles mykere og mer samlet i lengdene, spesielt i slitte tupper. Samtidig merker jeg at man må være litt forsiktig med mengde og hvor man påfører produktet. Bruker man for mye, eller påfører det for langt opp i håret, kan det fort se litt fett ut i lengdene og spesielt i tuppene. Alt i alt et godt produkt, så lenge man bruker det riktig. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Favoritten
Redning for bleket hår: Min ærlige. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage Balm Leave-in
Jeg har nå testet Redken Acidic serien i noen uker, jeg har i utgangspunktet skadet här med tendens til frizz. Denne leave-in balmen kommer i en krukke, noe jeg liker da den er lett å ha med seg i vesken. Konsistensen er myk, noe tykk og jeg trengte bare litt produkt hver gang så vil si den er drøy i bruk. Dufter som resten av serien friskt, men mindre enn sjampoen og balsamen. Jeg er positivt overrasket over denne, etter bruk blir tuppene glattere, det er mindre frizz og håret ser sunnere ut. Ekstra pluss poeng for at den har varmebeskyttelse i tillegg. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Kur
Bruker i tørt hår slik som anvist. Trenger bare en liten dæsj, så er veldig drøy i bruk. Ikke brukt lenge tok til å merke særlig effekt, men liker hvordan produktet føles. Hjelper mot frizz! Kommer til å fortsette teste. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Ja takk
Acidic bonding-serien skal styrke bindingene i håret og hårets motstandskraft for fargebehandling og varmestyling. Jeg har selv bleket hår som er slitt av farging, og det er tørt/krusete og får lett floker. Jeg har brukt denne sammen med shampo og balsam fra samme serie. Kommer i en krukke, som jeg liker bedre enn pumper, føler du får ut alt. Konsistensen er derav litt tjukkere, men likevel trenger du veldig lite for å kunne spre i tuppene. Du trenger ikke dynke hele håret i produktet for å merke en effekt som er et stort pluss! Føler denne kommer til å vare lenge. Effektene jeg har sett er at håret føles mindre slitt, mindre frizz og mer glans. Det er lettere å gre ut floker. Selv om den utgjør en forskjell merker man ikke at det er i håret ved at det f. Eks samler seg som fettede hårlokker. Stort pluss den også hjelper mot varmestyling! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Overraskende
Denne var helt utrolig, hadde ikke troen på at den skulle vær så effektiv. Håret føltes lett og ikke slik at man hadde ett produkt i håret når man bruker den. Forholdsvis drøy i bruk. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
God på skadet hår
En liten boks, men med drygt innhold. Denne varer lenge, for du trenger ikke mye omgangen. Bruker du for mye blir håret fett og tungt ganske fort. Gjør håret enklere å «børste» etter vask. Og jeg syns at dette har hjulpet håret mitt mye Anbefales . Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
07/05-2026
Anbefales
Lett og litt kremete konsistens. God duft som er vanskelig å plassere. Denne er meget drøy i bruk, og enkel å jobbe inn i håret. Håret blir lettere å gre og fint og blankt. Ved bruk over tid føles håret sterkere, og brekker ikke like lett. Gir en følelse av å ha vært hos frisøren. Lav og praktisk krukke som enkelt får plass i toalettmappa når du er på reise. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage Balm Leave-in 75
Ml Toppklasse - En lysende stjerne i sin klasse Produktet overgår forventningene og gir en enestående opplevelse. Jeg har fått teste Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage Balm Leave-in (75 ml) gjennom Smartson, og dette er et produkt jeg virkelig har blitt glad i! Håret mitt er farget og ganske slitt i lengdene, så jeg er alltid på jakt etter produkter som faktisk gjør en forskjell. Denne leave-in balmen gir umiddelbart en følelse av sterkere og mer motstandsdyktig hår. Etter bare noen få bruk merket jeg at håret føltes glattere, mindre frizzy og mye lettere å style. Det jeg liker aller best er hvor godt den beskytter håret uten å tynge det ned. Den trekker raskt inn og etterlater håret mykt, glansfullt og mer “samlet” i tuppene. I tillegg føles håret sunnere over tid, ikke bare midlertidig fint. Et stort pluss er også at den fungerer perfekt før varmeverktøy - håret føles mer beskyttet og ser mindre slitt ut etter styling. Alt i alt et produkt som leverer på det det lover, og som jeg definitivt kommer til å fortsette å bruke! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Wow
Et skikkelig godt produkt som gir synlige resultater på håret. Allerede etter kort tids bruk opplever jeg at håret ser friskere ut og får en fin, naturlig glans. Det føles mykere, mer velpleid og mindre tørt, samtidig som det ikke blir tungt eller fett. Produktet har også en veldig behagelig duft som gjør hele hårpleierutinen litt mer luksuriøs. I tillegg hjelper det med å roe ned frizz og gjør håret enklere å style og håndtere i hverdagen. Alt i alt et produkt som virkelig gjør det det lover, og som jeg uten tvil vil anbefale videre til andre som ønsker et sunnere og mer glansfullt hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Helt gull verdt
Helt fantastisk produkt som merkbart gjør håret mer skinnende og friskere! Utrolig glansfullt og lukter nydelig, anbefales på det sterkeste. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Veldig fornøyd!
#Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-in Treatment (Balmen). Dette er min absolutte favoritt i serien så langt! Jeg har testet balmen grundig og er kjempefornøyd. Den tynger ikke håret, men temmer småhår og gir en nydelig finish. Den lukter like friskt som resten av serien, og det er et stort pluss at den gir varmebeskyttelse opp til hele 230. Denne kommer jeg definitivt til å fortsette å bruke for å holde håret glansfullt og sterkt! Antifrizz effekt og tuppene virker mye sunnere! Den fungerer også godt på extensions, noe som ikke er en selvfølge. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Jeg har ikke merket noe særlig forskjell på håret mitt etter jeg har brukt produktene, men de lukter veldig godt og føles veldig godt i håret. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Smartson tester
Jeg har fått lov til å teste noen produkter fra denne hårpleieserien til redken. Jeg er veldig glad i litt mer crazy hårfarger og pleier derfor å bleike håret mitt en hel del for å få disse fargene til å synes mye bedre og holde lengre. Håret mitt er dermed ganske skadet av disse behandlingene. Denne Acidic Bonding serien er laget for nettopp dette. Håret mitt er veldig typisk nordisk, ekstremt tyne fine hårstrå, splittede tørre tupper men ellers tendenser til å bli lett fett. Denne balmen er jeg fornøyd med. Konsistensen er veldig lett og smidig å jobbe med og det fordeler seg lett i håret. Duften er en nedtur sammenlignet med sjampoen og balsamen. Håret føles lett og ikke tungt etter bruk og jeg kunne se synlige resultater på tuppene mine etter bruk. Tuppene var mindre frizzy og merkbart mindre tørre. Stort pluss for at produktet er drøyt i bruk også. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Nydelig produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate serumet ble raskt en favoritt hos meg. Det gjør håret silkemykt, demper frizz og gir en sunn glans uten at håret føles fett. Jeg synes håret ser mye mer velstelt og sterkt ut etter jeg begynte å bruke det. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/05-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Bandage Balm —
Bandage Balm er det produktet i serien jeg hadde størst forventninger til - og det som gav meg mest blandede følelser. Konsistensen er litt klissete, og anbefalingen om å bruke en ertestor mengde fordelt i hendene føltes utilstrekkelig for mitt hår. Jeg trengte klart mer for å få god dekning fra midten og ut i tuppene. Resultatet er likevel positivt - håret føles sterkere og noe mykere etter bruk, og det fungerer fint som leave-in. Men applikasjonsveiledningen er ikke helt tilpasset alle hårtyper, og klissetheten kan være litt av en overraskelse første gang. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/05-2026
Bra
Likte denne kuren! Håret føles litt stivt etter bruk, og jeg må bruke mer produkt enn anbefalt for at den skal gi ønsket effekt. Floker forsvinner raskt, noe som er positivt. Gir mindre frizz. Det som trekker ned for min del er prisen som er nokså høy i forhold til hvor mye produkt man får. Ellers kan den absolutt anbefales dersom man har økonomi til det! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/05-2026
Bra
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Bandage Balm (leave-in), og dette er kanskje det produktet i serien jeg merker best effekt av. Håret føles umiddelbart mykere og mer “samlet”, spesielt i lengdene som fort kan bli tørre eller slitte. Den er lett i konsistensen og trekker godt inn uten å gjøre håret fett eller tungt. Jeg opplever også at den demper frizz og gir en litt glattere finish, noe som gjør håret enklere å style. Et stort pluss er at den også gir varmebeskyttelse, så den funker bra før føning eller styling Samtidig er det ikke en quick fix for veldig skadet hår alene, men mer et produkt som bygger opp håret over tid. Den fungerer best sammen med resten av serien. Alt i alt en veldig fin leave-in som gir både pleie og beskyttelse, uten å føles tung - perfekt som et ekstra steg i hårpleierutinen. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Magisk
Denne syns jeg var helt fantastisk å bruke. Har litt i hår lengdene før stylingen. Denne bidro til at håret føltes lettere å gre gjennom, og etterlater håret uten masse knuter. Denne ble en favoritt hos meg. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Tipp topp
Har fått teste sjampo, balsam og denne i samme serie i ca 2 uker nå. Håret mitt oppleves mindre slitt, mykere og luftigere til tross for striping av hår for en uke siden. Behagelig konsistens og fin forpakning. Trengs bare en liten ert som påføres fra midten av håret og ned til tuppene. Denne kombinert med resten er et must for å få hele effekten av det serien skal gjøre. Helt ok duft. Anbefaler. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Flott produkt som gir pleie til tupper
Brukt i kombinasjon med shampoo og balsam etter at håret er stylet, tynger ikke ned håret, trekker lett inn i tørt hår, brukes kun i tuppene. Hadde gitt 5 stjerner om produktet kom i en pumpeflaske istedenfor krukke da det er lett flytende. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
02/05-2026
Spennende produkt
Jeg var spent da jeg skulle teste dette produktet. Var noe skeptisk da jeg så størrelsen på produktet. Innholdet ser lite ut, men er drøyt i bruk. Trenger ikke påføre mye på hver påføring. Selve emballasjen er praktisk og enkel å ta med seg f. Eks på reise. Håret føles bra ut etter bruk, og blir mykt. Har ikke opplevd så mye endring på håret foreløpig, men er spent på å følge med videre. Lukten på produktet er nøytralt og lukter ikke så mye. Liker at det ikke er sterk duft på produktet. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
30/04-2026
Hår redder
Reddet mitt skada hår, fra å gå med super slitte tupper og flisete hår, har denne reddet håret mitt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
29/04-2026
Fantastisk
Elsker denne serien! Håret er glatt og mykt, med en deilig og svak duft. Har fått muligheten til å teste shampoo, conditioner og balm, og sammen utgjør de et under for mitt slitte hår. Anbefales på det sterkeste! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
28/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage
Et helt nødvendig produkt for å kunne få børstet håret etter vask i samme serie. Dette gjør at håret føles mykt og det ble med en gang enklere å gre gjennom håret. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
27/04-2026
Veldig god!
Synes denne funker bra å gjør håret mitt mykt og lukter godt! Den holder også godt på naturlige fall/krøller. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
25/04-2026
Elsker denne!
Jeg har brukt denne leave-in behandlingen i to uker, og den har imponert meg mest av produktene. Kremen er lett å fordele i håndkletørt hår, og den trekker fint inn uten å gjøre håret fett eller tungt. Etter styling føles håret mykere, sterkere og mer kontrollert. Jeg merker mindre brusete hår og at tuppene ser glattere ut. Duften er behagelig og varer lett i håret. Denne passer veldig godt for skadet eller tørt hår som trenger ekstra pleie og beskyttelse. Absolutt et produkt jeg anbefaler videre. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
24/04-2026
Ny elsk
Denne elsker eg! Sånn virkelig. Sjampo og condisjon var også god, men denne, den var VIRKELIG god. På grunn av: * silke glatt resultat * påførte mellom hårvask *i tørt hår * behagelig lukt Var så heldig at eg fikk teste hele serien, men denne var en klar favoritt. Om den er verdt pengene, tja. Eg ville vurder kjøpe den igjen Veldig dryg i brukt. Kunne ønsket den kom i en annen forpakning så eg slapp grave oppi, men til og med det kjens som bagateller. Har brukt produktet i 2 uker nå, og kjenner en betydelig forskjell i håret, og eg liker å tru at det vises. Første inntrykket mitt var, Oj kor lite som skal til ved vær sjamponering. Første gang brukte eg samme mengde som med min vanlige billig sjampo. Det kunne nok holdt til 3-4 runder med denne. Men når eg lærte at en liten mengde på str med en plommesten er nok, selv med langt har, gidde et perfekt resultat helt ned til hodebunnen. Skummet godt og lett å skylle ut. Fin og mild lukt. Fin enkel forpakning. Et produkt eg anbefaler. Om eg kommer til å kjøpe det igjen er eg usikker på. Derfor en stjerne ned, kun på grunn av en heller høy pris å ikke på mine prioriteringer "" *. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Alalaal for en nydelig duft!
Og spennende tekstur! Og ikke minst ble jeg overrasket over hvor lite produkt, spesielt i shampoen som jeg trengte for at det skummer! Pluss poeng! Siden jeg elsker at det skummer. Håret føles rent og friskt ut, dufter himmelsk og syntes også jeg kan gå noen dager uten at mitt hår blir fett. Balsamen gir masse god pleie, håret blir mykt og ikke fullt så krusete. Flere pluss poeng, siden jeg har mye, grovt og et hår med mye fall, nesten så det er litt krøllete her og der. Siden jeg striper håret i tillegg trenger det god pleie. Fikk også med en søt liten boks med noe man kunne ta i tuppene på tørt hår! Denne elsket jeg! Gjør at håret mitt ser fint og stelt ut på 5 min. Perfekt for meg som ikke har tålmodighet til å bruke masse tid på badet. Anbefaler alle 3 produkter videre. Veldig greie flasker som er enkle å ta med seg, lette å bruke. De ser også lekre ut i dusjen. Det liker vi. Jeg hadde kjøpt de igjen! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Prikken over i’en
Jeg brukte Hair Bandage Balm som en ekstra behandling i to uker, og dette var produktet som imponerte meg mest. Den har en rik konsistens og samme gode duft som resten av serien. Den gir en umiddelbar følelse av pleie og styrke, spesielt i lengdene som var mest skadet. Etter bruk føles håret glattere, sterkere og får en fin glans uten å bli tungt. Over tid så håret mindre slitt ut, og frizz ble redusert. Dette er et perfekt produkt for ekstra reparasjon etter sol og slitasje. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
En favoritt i serien
Jeg har testet dette produktet kostnadsfritt gjennom Smartson. Håret mitt er jevnlig farget hos frisør og har noen splittede ender. Produktet ble brukt sammen med shampo og balsam i samme serien, og av disse tre var denne bandage balmen favoritten og den som passet mitt hår best. Duften er som resten av serien ren og behagelig. Produktet har en litt spennende konsistens og er lett å fordele i håndflaten før jeg fordeler det i endene av håret. Det er ikke store mengder som skal til siden håret fortsatt er fuktig ved bruk. Jeg syns endene av håret virker sunnere etter at jeg har startet å bruke produktet. Håret er mykt og kjennes behagelig ut når det har tørket etter påføring. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Veldig god leave in!
Jeg har brukt denne leave in balmen i rundt 2 uker sammen med shampoo og balsam i samme serie, og dette produktet er det jeg er mest fornøyd med. Balmen lukter svært godt, konsistensen er akkurat passe, og ikke minst: den er drøy i bruk. Man trenger svært lite produkt av gangen for å dekke lengdene på mitt halvlange og tykke hår. Man kjenner umiddelbart forskjell etter bruk: håret er mindre frizzy og enklere å style. Jeg gleder meg til å se den langvarige virkningen! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Mirakel på boks
Jeg har testet dette produktet i to uker sammen med sjampo og balsam i samme serie, og dette var min soleklare favoritt. Håret mitt er slitt, tjukt og langt, og denne leave-in-kremen gjorde det mykt, glansfullt og lett. Man trenger veldig lite produkt i håret, så selv om den er dyr så er den veldig drøy i bruk og kommer til å vare lenge! Har testet den både i vått og tørt hår, og den funker fint til begge deler. En bonus er at den også lukter veldig godt (slik som alle produktene i serien). Kommer absolutt til å fortsette å kjøpe denne! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage Balm Leave-in
Jeg har nå testet Redken Acidic Bonding Concentrate-serien i to uker. Produktene har en fantastisk duft og føles eksklusive. Som en flittig bruker av Dyson Airwrap, har håret mitt virkelig hatt godt av denne pleien. Jeg merker betydelig færre splittede tupper, selv om noen fortsatt gjenstår etter kort tids bruk. Håret føles sterkere og sunnere, noe som gjør serien perfekt for slitt hår. Det eneste minuset er at produktene gir litt mindre hold enn ønsket; krøllene mine faller dessverre raskere ut enn vanlig. Likevel er dette en serie jeg absolutt anbefaler for maksimal gjenoppbygging og pleie. Ser frem til å teste videre! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Favorite leave-in
Hair bandage balm leave-in: That's a product that made a huge difference in my hair! Packaging: it's a jar like most hair pomades, I'm not sure if it is the best for applying, I don't like dipping my fingers in the product. Fragrance: it's the standard from the line. Good but does not linger too long, unfortunately in my opinion. Texture: the only way I can explain is a light paste to oil texture. Very lightweight. Results: my hair looked shinier, less frizzy for several days. I loved it. I had used the tube leave-in of the line before, but did not have the same results. I let my hair air-dry, and it did not dry super frizzy, which is a mega plus for me, since I dislike having to use heat to style my hair every time I wash it. But it's supposed to be a thermal protector too, so plus points! I experience it to be very light weight, long lasting results, good smell. I needed to use more than a pea size, let's say I used twice the recommended, and yet my hair wasn't heavy, sticky or anything like it. My hair was very smooth, shiny and less frizzy. I seriously went 4 days between washes and it held the frizz pretty well. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Ikke lenger frizzy hår med denne!
Kanskje ikke nødvendig? Jeg har i en periode nå fått testet ut denne Acidic Bonding concentrate serien, Shampoo, balsam og denne leave-in behandlingen. Jeg har et tynt, fint og slitt nordisk hår. Slitasje etter bleking og mye ute i sol og saltvann på sommeren. Nå på vinteren blir hårende seende utrolig slitt, livløst og frizzy. Det er ingen tvil om at produktene gir håret en ny look. Håret blir seende sunnere ut og tar bort frizz. Det eneste er at jeg ikke opplever stor forskjell på å bruke denne leave inn behandlingen dersom jeg har brukt balsam. Min opplevelse er at det holder å bruke en av de to produktene og at man derfor ikke trenger begge. Jeg føler kanskje at jeg ikke har skadet og slitt nok hår til at dette kan bli et produkt jeg bruker alene. De ukene jeg har brukt produktene mer enn 1 gang i løpet av uka, har håret gått over til å se litt mer fett ut og også gitt meg følelsen av å bli fet i hodebunn og hår. En gang i uken er derfor perfekt for mitt hår. Alt i alt er er serien gode produkter, men man må finne ut hva som blir riktig bruk for seg selv. De er drøye og man trenger derfor ikke å bruke mye per gang. En flaske/tube holder lenge! Dette er jo et pluss når de koster såpass. God og mild lukt som gir en ekstra renhetsfølelse. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Ny favoritt!
Jeg har prøvd flere ulike hårmasker, og denne synes jeg absolutt topper listen! Håret blir silkemykt etter bruk, og resultatene varer lenge. Håret føles også mer sunt, rent og lukter utrolig godt. Kommer absolutt til å bruke denne videre! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
En ny favoritt
Denne har virkelig vært en livredder for mitt hår! Bruker den både i vått og tørt hår. Håret ser mye sunnere og mer glansfullt ut, og kjennes mykt. Gjør ikke håret tungt eller at håret oppleves skittent ved bruk, den virker å være lett. En ny favoritt jeg har blitt avhengig av! Kommer til å kjøpe denne igjen. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Lukter så godt!
Jeg har fått testet 3 produkter i Redken bonding acidic concentrate serier og er fornøyd med alle 3. Spesielt liker jeg duften av såpen underveis, men den samme duften sitter igjen flere timer etterpå når det har blitt tørt. Fornøyd og kommer til å fortsette med den senere også. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Innovativ hårpleie!
Redken Acidic Bonding Concentrate Bandage Balm Det står på Internett om produktet at: "Balmen er en reparerende leave-in balm utviklet for skadede og splittede tupper. Den avanserte formelen bidrar til å synlig forsegle opptil 96 % av tørre og skadede splittede tupper** og gir håret en umiddelbar følelse av styrke, glatthet og fukt - uten å tynge. Passer for alle hårtyper. Resultatet er opptil 5 ganger færre knekte hårstrå etter én bruk* og synlig sterkere, mer motstandsdyktige tupper." Jeg må si at av veldig få leave in balms, så er denne en av de bedre, sett sammen med selveste serien med sjampoen og balsamen. Den er glatt i konsistens, enkel å dele utover i håret og den lukter godt men noe mer nøytral enn feks shampo og balsamen. Jeg har mye knekt og skadet hår, og etter å ha brukt serien i sin helhet, så føles håret mer friskere, mindre krusete og mindre knekte hår. Redken overrasker denne gangen og hopper opp på stigen med denne nye serien sin, i mine øyner og opplevelse. Leave-in balmen er drøy i bruk, enkel å bruke, etterlater håret mer fuktig mens den trekker inn. 4 av 6 på terningkast. Den mangler litt den lukseriøse duften eller litt mer duft og ønskelig med litt større boks mtp pris. Den er verdt forsøket vist du ønsker å teste helheten i en serie, er usikker på hvor god balmen er alene, for seg selv uten bruk av sjampo og balsam. Da skadet hår ofte trenger pleie under hårvask og i balsam eller kur. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Leave-in
God leave-in balm som gir fin pleie og beskyttelse til skadet og farget hår. Den gjør håret mykere og lettere å gre, uten å tynge det ned. Håret føles sterkere og mer håndterbart etter bruk, og lukten er lett og behagelig. Den er lett å fordele og fungerer godt som siste steg i rutinen. Prisen er litt høy for den lille størrelsen, men effekten er merkbar. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Elsk
Akkurat denne elsker jeg - og håret! Håret blir ordentlig mykt, jeg elsker også at den lukter ordentlig friskt. Håret blir mindre frizz og jeg opplever at styling også holder bedre! Veldig fornøyd og kjøper nok dette produktet flere ganger . Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Frisk duft
Jeg har testet acidic bonding concentrate serien fra redken i et par uker nå, og opplever størst forskjell på tuppene som ikke virker like slitte og tørre som før jeg begynte med produktene. Ellers har jeg ikke merket så store forandringer fra andre merker, men må nok teste produktene lengre for å kunne vurdere effekten. Produktene lukter frisk av sitron og håret føles rent. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
GOD leave-in balm
Første inntrykk av leave-in balmen var meget bra. Den kom i en søt liten beholder og den så estetisk fin ut på badet! Liten og fin/enkel. Litt om mitt hår: Jeg har frizzy og uregjerlig hår. Mister veldig mye hår bare ved å greie det. Går stort sett med håret i hestehale eller «dult» på grunn av jobben min. Håret blir fett i hodebunnen etter 2-3 dager, men tørt i endene. Jeg bruker lite varmeverktøy i håret da jeg sover med flette og har håret oppsatt på jobb. Jeg har nå testet denne leave-in balmen litt og jeg må si meg godt fornøyd, jeg har ikke sett underverker men den var deilig å påføre håret og den hadde eg god og frisk lukt. Jeg er noe sensitiv mot sterke parfymelukter, men denne var helt perfekt for meg. Jeg brukte dette produktet en liten stund etter dusjen og det hadde fått tørket litt i hårhåndkle. Håret kjentes mykt og glatt ut etterpå og meget enkelt å greie igjennom. Sammen med dette produktet, shampooen og balsamen føler jeg at håret kjennes litt sunnere ut og forblir mykt til neste vask. Må nok bruke produktene mer for å få enda mer synlig resultat, og jeg kommer til å fortsette å bruke dem da det var bra produkter med god lukt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Ny favoritt
Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage Balm Leave-in er et ganske lite produkt, men det er veldig drøyt i bruk. Man trenger seriøst ikke mer enn en ert for lengdene, så det varer overraskende lenge. Konsistensen er lett og den er enkel å fordele i fuktig hår uten at det føles klissete. Den lukter også veldig godt. Etter noen ukers bruk føles håret mykere, sterkere og mer samlet i tuppene. Den hjelper spesielt mot tørre og slitte spisser og gjør håret lettere å style. Bruker man for mye, kan håret føles litt tungt, så det gjelder å bruke lite. Alt i alt er dette et effektivt leave-in produkt som gir synlige resultater og er veldig drøyt i bruk. Perfekt for skadet hår som trenger ekstra pleie uten å tynge, og absolutt noe jeg kommer til å fortsette å bruke. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Elsker dette produktet!!
Dette leave-in produktet er definitivt det jeg har likt best i serien. Etter to ukers bruk merker jeg stor forskjell. Håret mitt er mye mindre frizzy, noe jeg vanligvis sliter en del med. I tillegg til at det føles mye glattere og mykere ut, spesielt i lengdene. Jeg liker også at kremen er lett og ikke gjør håret mitt tungt eller fett siden jeg allerede har ganske tykt hår. Den er også veldig enkel å jobbe inn i håret og du trenger ikke mye produkt per bruk som gjør at det varer lenge <3 Anbefales! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Lykke for mitt slitte hår
Jeg har vært så heldig å teste disse 3 produktene fra #Redken. Jeg kjenner til Redken fra før men denne produktserien var ny for meg. Etter cellegiftbehandling mm. Kom håret mitt tilbake veldig tørt, slitt, frizzy og vanskelig å få til å legge seg pent har denne serien virkelig hjulpet meg. Første produkt: Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo. Denne trenger du kun å ta litt av da det skummer velig godt. Håret føles veldig rent. Og lukter godt. Praktisk flaske. Mindre frizz Håret er mer glansfult Mykere Føles renere Enklere å holde på fasongen Andre produkt: Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. Denne gjør mitt hår ekstremt mykt. Du trenger kun litt ved hver vask noe som gjør det veldig drøy i bruk. Lukter godt. Praktisk flaske. Mye mindre frizz Håret er mer glansfult Mykere og mer slitesterkt Enklere å holde på fasongen Tredje produkt: Redken Acidic Bonding Concentrate Bandage Balm. Denne bruker jeg ca 3 ganger i uken. Den hjelper håret mitt å føles ekstra mykt. Denne har jeg også brukt som en lett stylingbalm når håret mitt har trengt mer fukt. Mye mindre slitte tupper Håret er mer glansfult Mykere Kan brukes som en enkel styligbalm. Alt i alt vil jeg virkelig anbefale denne serien med produkter. De er noe av det bedre jeg har prøvd og virkelig gjort underverker for mitt slitte hår. "". Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Jeg har testet denne en periode nå, og dette er et produkt jeg virkelig har fått sansen for. Håret føles umiddelbart mykere etter bruk, og jeg opplever at den fungerer veldig godt på slitte og splittede tupper. Den gir et mer velstelt og glansfullt uttrykk uten å tynge håret. Et stort pluss er at man trenger svært lite produkt for hver gang, noe som gjør den drøy i bruk. Den er enkel å fordele i håret og gir et jevnt og fint resultat. Alt i alt er dette et produkt jeg er veldig fornøyd med, spesielt for deg som ønsker å pleie og forbedre skadet hår uten at det føles tungt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Elsker den!
Min hårtype: 41 år gammel, klassisk nordisk blondt hår. I det siste har jeg fått flere mørke, grove og krusete hårstrå ("ståltråd-hår") som stikker opp i skillen. Leave-in Treatment er min favoritt. Den er magisk å ha i før føning! Den fungerer som en varmebeskyttelse som "limer" ned kruset og gjør at føneren faktisk klarer å forme håret slik jeg vil ha det. Selv med en helt vanlig hårbørste ble resultatet over all forventning. Hvis du er i 40-årene og merker at hårstrukturen endrer seg, er dette serien for deg. Den temmer "ståltråden" og gir nytt liv til nordisk hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Jeg har forsøkt sjampo og balsam i samme serie, og vil uten tvil anbefale disse. Jeg er dog usikker på om jeg kan si det samme om dette produktet. For min del klarer jeg ikke å se noen tydelig endring eller effekt på håret mitt. Produktet dufter derimot godt - enda mer og sterkere enn det sjampoen og balsamen gjør. Det gjør også at håret føles mykt og deilig. Ettersom forpakningen er såpass liten, tenker jeg personlig at det er et dyrt produkt for hva som for meg oppleves som liten effekt. Jeg kommer derfor ikke til å bruke penger på å kjøpe på nytt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Bra produkt, men litt upraktisk pakning
Den har en lett kremete konsistens som er enkel å fordele, og den trekker raskt inn uten å gjøre håret tungt eller fett. Jeg merker spesielt at håret blir glattere og mindre statisk etter at jeg har brukt den en stund. Jeg føler også at den samler tuppene litt og at jeg har fått litt mindre slitte tupper etter bruk. Den lukter også veldig godt. Det eneste minuset er pakningen, den kunne kanskje kommet i en flaske med pumpe for nå tror jeg jeg tar litt mye hver gang jeg bruker den og boksen er ikke så veldig stor. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
11/04-2026
Veldig praktisk - og drøy i bruk
Jeg har testet tre produkter fra denne serien i to uker, og er så langt veldig fornøyd! Jeg tror jeg kommer til å kjøpe flere av disse når jeg har brukt de opp. Håret føltes veldig mykt og så friskere ut etterpå. Jeg synes denne balmen er utrolig praktisk i en travel hverdag; jeg har flere liknende produkter som jeg aldri får brukt fordi de må påføres i håndkletørt hår og vaskes ut igjen. Som om jeg går i dusjen to ganger. Leave-in er derfor helt perfekt for meg. Jeg vasker ikke håret mitt så ofte, kanskje en gang i uka. Derfor er det veldig nyttig for meg at jeg kan påføre balmen i tørt hår; det betyr rett og slett at jeg får brukt den oftere. Prisen på denne er litt stivere enn sjampoen og balsamen, men den er veldig drøy i bruk. Denne skal du bare påføre en liten, liten mengde i lengdene (jeg tror det sto en ertestor størrelse (!), og du trenger ikke å vaske den ut. Håret blir heller ikke fett eller klissete etter å ha påført den, noe som gjør den veldig enkel å bruke. Den veier heller ikke ned krøllene/bølgene mine. Dessuten lukter den veldig godt, som om jeg skulle ha vært hos frisøren. Jeg synes håret ser friskere ut etter bruk, det ser til og med ut som fargen i håret kommer tydeligere fram, jeg ser ikke så musebrun-grå ut lenger. Er spent på hvordan effekten blir over litt tid! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
10/04-2026
Helt greit
Da har jeg testet denne sammen med tilhørende shampo og balsam, og har primært brukt den i vått hår etter bruk av de andre produktene. Jeg har prøvd den også i tørt hår. Håret mitt er veldig langt og bleket, og ganske skadet så jeg bruker mye produkter for å styrke og vedlikeholde. Dette produktet gav meg mye raskere fettete hår enn andre produkter jeg bruker, så det er nok ikke noe jeg kommer til å fortsette å bruke. Men, jeg følte absolutt at det gjorde jobben den skulle. Håret føltes sterkt og solid, og det trakk inn i håret relativt raskt. Det er drøyt i bruk, og jeg trengte lite produkt for å dekke mitt lange hår. Det er veldig positivt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
09/04-2026
Merket ingen forskjell
Redken Acidic Bonding Concentrate Hair Bandage Balm Leave-in Jeg har nå prøvd denne Bonding serien fra Redken i ca 2 uker. Balmen føles klissete men hadde ingen spesiell virkning. Tuppene føltes kanskje litt mykere etter å ha det i, men forsvant ganske fort. Vurdering: Ikke helt for håret mitt desverre, følte balmen ble borte i håret. Ingen funksjon egentlig. Lukter heller ikke godt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
02/04-2026
Helt grei
Redken Acidic Bonding Concentrate er et produkt jeg har litt delte meninger om. Jeg merker at håret føles mykere og mer håndterbart etter bruk, og det gir en grei følelse av pleie. Samtidig opplever jeg ikke den store wow-effekten som jeg hadde håpet på. Resultatet er helt ok, men ikke spesielt imponerende, og jeg savner mer glans og fuktighet i håret. Det fungerer fint i hverdagen, men skiller seg ikke ut fra andre lignende produkter jeg har brukt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
Les mer

Loading...