Gratis frakt på kjøp over 999,00 kr / Rask levering 1 - 4 arbeidsdager / Kundeservice & råd Ring oss på (+47) 852 90 370
Rask levering 1 - 4 arbeidsdager Gratis frakt på kjøp over 999,00 kr Kundeservice & råd Ring oss på (+47) 852 90 370

Lagt i handlekurven din

Subtotal
produkter i handlekurven din
Handle for mer og få gratis levering

Handlekurv

Glemt passordet?

Are you new at NiceBeauty? Create a profile and keep track of your orders.

If you've shopped with NiceHair.dk before, you may already have an account. Click 'Forgot Password.' If you've never placed an order with NiceHair.dk, you can follow the link below to sign up.

*Yes, I would like to be part of NiceBeauty and thereby accept [Terms and Conditions].

**I consent to receiving communications from NiceBeauty via email, SMS, and private messages on Facebook, Instagram, TikTok, or other social media platforms. These communications will include marketing related to targeted tips, offers, surveys, invitations to contests and events, as well as information about news and special promotions related to our product range.

The marketing will be personalized for you based on your contact information, products you show interest in on NiceHair.dk (visit and search history), based on past purchases (purchase history), and specified favorite brands.

Additionally, I accept that NiceBeauty, as well as Emarsys, Meta, and Google, collect information about the reading of marketing messages. You can read more about this in our [Cookie Policy].

NiceBeauty may use this consent to inquire whether you wish to update your consent, including regarding new products or contact methods.

You can read more about our processing of your personal data, including the logic behind profiling and targeting our communications, in our [Privacy Policy].

Your consent can be withdrawn at any time by using the unsubscribe link in our communications. You can also withdraw your consent by contacting us at no@nicebeauty.com.



Confirm your email

We have just sent you an email with a confirmation link. To ensure that your registration is complete, you need to confirm your email address. It can take up to 5 minutes before you can see it in your inbox.

Haven't received an email yet?

Tilbakestill passord ved å skrive inn e-postadressen din nedenfor


Tilbake til innlogging
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml

Redken

Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml

Black
482 anmeldelser
Normal price 420,00 kr i
324,82 kr
På lager - Leveringstid, 1 - 4 dager

Can't be combined with discount codes

Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo er en sulfatfri sjampo som er spesielt utviklet for å gjenoppbygge og styrke alle typer skadet hår. Denne luksuriøse sjampoen renser og gir intensiv pleie, og bidrar til å beskytte fargebehandlet hår mot falming. Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo er beriket med sitronsyre, som styrker svekkede hårstrå, og bidrar til å forbedre hårstyrken. Sjampoen etterlater håret ditt sunt og føles! Fordeler: - Sjampo - For skadet og farget hår - Gjenoppbygger og styrker - Renser og pleier - Fargebeskyttende - Beriket med sitronsyre Bruk: - Bruk som en komplett rutine med Acidic Bonding Concentrate Pre-Treatment, Conditioner og Leave-In Treatment - Påfør i vått hår, skum opp og skyll - Følg opp med Acidic Bonding Concentrate Conditioner - Skyll umiddelbart med vann ved kontakt med øynene - SOLKREMADVARSEL: Dette produktet inneholder en alfahydroksysyre (AHA) som kan øke hodebunnens følsomhet for solen og spesielt muligheten for solbrenthet. Bruk beskyttende klær/klær, og begrens soleksponering mens du bruker dette produktet og i én uke etterpå. Ingrediensliste:

Mer fra dette merket:

Det er ingen kampanjer eller tilbud på dette produktet akkurat nå

Kundene har gitt 4.2 av 5 stjerner

4.2

Basert på 482 anmeldelser
19/05-2026
Denne er bra
Testpersonen har fått produkter kostnadfritt. Denne er bra. Drøy i bruk. Gjør jobben. Også lukter den godt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Fornøyd etter bruk
Redken Acidic Bonding Concentrate shampoo gjorde håret mitt mye mykere og sunnere etter bare noen vask. Håret føltes renere uten à bli tørt, og jeg merket mindre slitasje og frizz. Den lukter også veldig godt og føles luksuriøs i bruk. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Et greit alternativ til et slitt/tørt hår
Har fått testet Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo. Shampooen har en fyldig konsistens. Da jeg har veldig langt hår, føler jeg har den fyldige konsistensen gjør at jeg er nødt til å bruke mere shampoo enn nødvendig. Shampooen har en frisk lukt, så man føler at man har skikkelig rent hår etter å ha vasket håret med denne. Det jeg dessverre opplever med denne shampooen, er at den blir å gjøre håret mitt veldig tungt. Opplever også at håret blir fort fett når jeg har prøvd produktet. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Et must for avbleget hår
For os, der er gået fra mørkt til lyst hår, er denne shampoo en absolut nødvendighed. Da lysningsprocessen er ekstremt hård mod hårets indre struktur, er denne shampoo et must. Håret føles blødt og ikke tørt efter brug. (Samtidig med at shampooen reparerer håret) Elsker alt i denne serie! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Jeg har nå testet Redken Acidic serien i noen uker, jeg har i utgangspunktet skadet hår med tendens til frizz. Denne sjampoen har en ganske tykk konsistens, uvant for min del, men fordelen er at jeg ikke trengte å bruke mye produkt for å vaske håret. Dufter godt og friskt av sitrus. Emballasjen er praktisk med flipp lokk. Etter bruk føles håret mykere og glattere med mindre frizz. Og etter å ha brukt produktene over tid kjennes håret sunnere ut. Eneste ulempen jeg opplever er at håret kan føles litt tungt så mulig denne sjampoen ikke passer de med tynt hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Shampoo
Jeg likte denne shampooen overraskende godt. Den skummer bra, lukter friskt og haret føltes rent uten a bli tørt etter vask. Et stort pluss at den ikke tynger håret. Sammen med balsamen føler jeg at håret både ser og føles sunnere ut. Veldig fornøyd! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Bra shampoo
Jeg føler at håret blir rent helt ned til rota med dette produktet. Den kunne hatt bedre lukt da mener jeg. Den lukter ikke vondt men jeg har dessverre hatt shampooer som lukter bedre. Du får mye i en flaske og produktet har mye i seg. Flasken og utsende er også veldig praktisk og rent. Alt i alt liker jeg produktet men mulig det ikke er helt riktig for mitt hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Gjør det den lover
Acidic bonding-serien skal styrke bindingene i håret og hårets motstandskraft for fargebehandling og varmestyling. Jeg har selv bleket hår som er slitt av farging, og det er tørt/krusete og får lett floker. Shampoen gjør håret mykere, mer glans, og det føles sunnere. Synes den er veldig drøy i bruk, og skummer lett. Er også veldig glad i duften, føles rett og slett friskt og rent. Sammen med balsamen får jeg veldig glatt hår som ikke har frizz. Det eneste minuset for meg er at den dessverre gjør håret litt tungt, og det blir fort fett. Så denne er ikke en hverdags shampo for meg og må brukes med måte. Men hvis jeg trenger ekstra pleie er den utmerket, spesielt siden du ikke trenger en haug med andre produkter for å oppnå samme effekt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
Overraskende
Likte sjampoen veldig godt, håret føltes rent og bedre enn med min vanlige sjampo. Vil kanskje han anbefalt å bytte duft, for jeg synes ikke den var noe særlig god. I forholdet til hvor bra sjampoen ellers var. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/05-2026
God på skadet hår
Jeg har fått teste en serie hårpleieprodukter fra #REDKEN. Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo i noen uker nå, og jeg merker stor forskjell på håret mitt. Håret føles mye sterkere, lettere å ha med å gjøre. Håret blir kanskje litt fort «fett» ved bruk av balsamen og bandage balm’n. Men alt i alt så lukter de godt, håret føles amazing og jeg anbefaler produktet. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
08/05-2026
Redningen for slitt og skadet hår
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo i noen uker nå, og jeg merker stor forskjell på håret mitt. Håret føles mye sterkere, mykere og mindre frizzy etter vask. Jeg har ganske slitt og bleket hår, og denne shampooen gjør faktisk at håret ser sunnere ut uten å føles tungt. Det jeg liker best er at håret blir glansfullt og glatt samtidig som det føles rent lenge. Den lukter også veldig godt - litt som en frisørsalong. Jeg bruker den sammen med balsamen i samme serie, og kombinasjonen har virkelig hjulpet mot tørre tupper og knekte hårstrå. Prisen er litt høy, men jeg føler at den er verdt det fordi man trenger ganske lite produkt per vask. Anbefales spesielt til skadet, bleket eller varmebehandlet hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
08/05-2026
Perfekt for skadet hår
Perfekt til mitt hår som er meget skadet av å stripe det via bleking. Duften er som om du kommer fra frisøren og jeg anbefaler det. Etter å ha testet i noen uker, så har jeg fått en ny favoritt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
07/05-2026
God!
Sjampoen er noe tykkere i konsistensen, den føles fyldig og rik. Allikevel syns jeg den er enkel å fordele i håret og skylle ut. Jeg bruker alltid sjampo to ganger, og andre runde skummet den mye mer. Duften er frisk og noe fruktig. Håret blir rent og faller pent (jeg har glatt og fint hår, normal hodebunn). Litt skeptisk til det som står ang å gå ut i sollys i etterkant, men jeg har ikke merket noe forskjell i forhold til andre sjampoer. Håret holder seg fint nokså lenge, men utover kvelden føles det flatere og fett inn mot hodebunnen. Lengdene ser og føles finest styrket. Alt i alt en god sjampo, men håret mitt må vaskes daglig med denne. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Acidic Bonding Concentration
Jeg har testet Acidic Bonding Concentration Duo for farget hår gjennom Smartson, og jeg er skikkelig positivt overrasket! Håret mitt er behandlet og kan fort bli både tørt og slitt, men etter å ha brukt disse produktene føles det mye sterkere og mer motstandsdyktig. Jeg merker spesielt at håret er glattere, mindre frizzy og mye lettere å gre gjennom. Det jeg liker aller best er hvor mye mer glans håret har fått - fargen ser friskere ut, nesten som rett etter et frisørbesøk. I tillegg føles håret mykt uten å bli tungt eller fett, noe som ofte kan være et problem med pleieprodukter. Pluss for at produktene lukter godt og gir en skikkelig “salongfølelse” hjemme! Alt i alt et produkt jeg definitivt kommer til å fortsette å bruke P. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Meget god
Produktet lever virkelig opp til forventningene og gir håret et merkbart løft både i utseende og følelse. Allerede etter kort tids bruk oppleves håret som sunnere, mykere og betydelig mer glansfullt. Det gir en frisk og velpleid finish uten å tynge, og resultatet holder seg gjennom dagen. I tillegg har produktet en nydelig duft som gjør hele opplevelsen ekstra luksuriøs. Absolutt et produkt jeg varmt kan anbefale til andre som ønsker mer glans og liv i håret. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Utrolig bra
Helt fantastisk produkt som merkbart gjør håret mer skinnende og friskere! Utrolig glansfullt og lukter nydelig, anbefales på det sterkeste. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Gir volume til håret. Lukter ikke noe særlig, men hadde forventet mere duft. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Veldig fornøyd!
#Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo. Denne sjampoen gir et utrolig luksuriøst førsteinntrykk! Det første jeg la merke til er den friske og gode duften som gir en skikkelig spafølelse i dusjen. Jeg foretrekker alltid friske, rene dufter fremfor tunge og søte. Konsistensen er rik, og den føles veldig skånsom mot hodebunnen. Selv om jeg har litt extensions akkurat nå for fylde, merker jeg at mine egne hårstrå som titter frem føles rene og myke uten å bli tørre. Dette føles som den rette pleien håret mitt trenger nå etter stripebehandlinger. Merker også mye mindre krus og mer glans og fuktighet. Gleder meg til å bruke denne fast! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Jeg har ikke merket noe særlig forskjell på håret mitt etter jeg har brukt produktene, men de lukter veldig godt og føles veldig godt i håret. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Smartson tester
Jeg har fått lov til å teste noen produkter fra denne hårpleieserien til redken. Jeg er veldig glad i litt mer crazy hårfarger og pleier derfor å bleike håret mitt en hel del for å få disse fargene til å synes mye bedre og holde lengre. Håret mitt er dermed ganske skadet av disse behandlingene. Denne Acidic Bonding serien er laget for nettopp dette. Håret mitt er veldig typisk nordisk, ekstremt tyne fine hårstrå og med tendenser til å bli lett fett. Sjampoen i denne serien er jeg fornøyd med, det er ikke første gangen jeg tester den men jeg merker at de har gjort endringer med formelen siden sist gang. Den er tykk i konsistens og emulerer lett i hendene før påføring i hodebunnen. Det trengs ikke mye produkt for å få den til å skumme godt, og den renser godt uten å forårsake mer slitasje på håret. Håret føles litt trått etter bruk men ikke så mye at det blir ubehagelig. Dufter kjempegodt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Fornøyd etter bruk
Redken Acidic Bonding Concentrate shampoo (den hvite) gjorde håret mitt mye mykere og sunnere etter bare noen vask. Håret føltes renere uten å bli tørt, og jeg merket mindre slitasje og frizz. Den lukter også veldig godt og føles luksuriøs i bruk. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
God sjampo
Etter å ha testet denne sjampoen i noen uker nå, er konklusjonen den at det er et godt produkt som gjør rent og gir fuktighet til behandlet hår. Sammen med balsamen og etterbehandlingen så gjør den håret blankt og med en god del mindre frizz. Minuset for min del er konsistensen. Den føles veldig seig, og det tar litt tid å jobbe den inn i håret. Lukta er også helt grei, men ikke noe mer enn det. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Veldig bra for skadet hår
Veldig bra for tørt og skadet hår. Jeg har naturlig krøllete hår, men jeg retter det regelmessig, og det tørker det ganske mye ut. Etter å ha brukt denne sjampoen et par ganger, begynte håret mitt å se glattere og mykere ut. Jeg likte at den ikke tørket det ut for mye og ga det en fin glans. Etter rettetang ser håret mitt mer håndterlig og sunnere ut. Ulempen for meg er at hvis jeg bruker en større mengde, blir håret mitt fett litt raskere. Effekten på tørre tupper er imidlertid veldig god. God. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
06/05-2026
Fint produkt for å forebygge slitasje
Har brukt produktet i 3 uker. Det første jeg merket var at håret la seg finere som nytørket uten frizz eller slitte hårtupper som skilte seg ut langs lengden på håret. Den gir god næring til håret uten å tynge det eller påvirke det negativt på noen måte. Produktet lukter godt og har ikke den kjemiske lukten som lignende produkter ofte kan ha. Har du tørt,frizzy og slitt hår og syns at andre produkter tynger ned håret for mye kan jeg anbefale dette produktet. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/05-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo —
Jeg er allerede stor fan av Redken, så forventningene var høye. Shampoen gjør jobben sin - håret føles mykere og mindre sprøtt etter bruk, noe som er merkbart når man har striper og bleiket hår som ikke har vært hos frisør på en stund. Konsistensen er fin og den skummer godt. Eneste minus er at den ikke gir samme «wow»-følelse som Redkens lilla-sjampo, som for meg er en helt annen opplevelse. Dette er en solid, funksjonell sjampo som passer godt for skadet hår - men den mangler den lille ekstra faktoren som gjør at man blir skikkelig bitt av basillen. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/05-2026
Bra
Det første jeg reagerte på når jeg prøvde denne, var at konsistensen var litt merkelig. Veldig balsamlignende i konsistensen, så flasken bør ristes før bruk. Jeg kjente umiddelbart at denne sjampoen fungerte på mitt hår. Håret føles rent, lite frizz etter bruk, og duften er veldig god. Den er også drøy i bruk, skummer godt (mer på runde to) og jeg som fått fett hår etter et par dager, gikk nå i fem dager uten å få fett hår. Det som trekker ned for min del er prisen som er nokså høy i forhold til hvor mye produkt man får. Ellers kan den absolutt anbefales dersom man har økonomi til det! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/05-2026
Holder det den lover
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml en periode, og sitter igjen med et ganske godt inntrykk. Håret føles merkbart mykere etter vask, og det virker som om det gir litt ekstra styrke til slitt eller behandlet hår. Spesielt på tørre lengder merker jeg at det ser glattere og mer velstelt ut. Sjampoen skummer godt, så man trenger ikke så mye produkt per vask, noe som trekker opp. Den har også en ren og litt frisørsalong-aktig duft som føles fresh uten å bli for intens. Samtidig er det ikke en “mirakelkur” - jeg merker ikke en ekstrem forskjell alene, men i kombinasjon med en god balsam gir den et fint resultat. Prisen er kanskje litt høy sammenlignet med vanlige sjampoer, men kvaliteten føles også deretter. Alt i alt en solid sjampo, særlig hvis du vil gi håret litt ekstra pleie uten at det blir tungt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
En drøm for tykt og skadet hår
Altså! Jeg har de siste årene prøvd litt forskjellige serier for å finne ut hva som passer best til mitt hår, men etter at jeg igjen har brukt Redken Acidic produktene er jeg sikker på at jeg er ferdig med å prøve andre ting. Jeg føler at denne serien gir meg følelsen av at jeg har vært hos frisøren etter hver eneste vask, både når det kommer til lukt og følelse. Håret mitt har aldri føltes bedre. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Testpilot vurdering
Jeg har brukt Redken Concentrate-serien med både balsam og etterbehandling, og jeg er svært fornøyd med resultatet. Allerede etter kort tid merket jeg at håret føltes sterkere og sunnere. Det fikk også en veldig fin glans som gjorde at det så mer levende og velpleid ut. Som en person med krøllete hår opplever jeg ofte frizz, men denne serien gjorde en tydelig forskjell. Håret ble merkbart mindre frizzy, og krøllene mine ble definert på en mye penere og mer kontrollert måte. Produktene tynger ikke håret, men gir samtidig nok fukt og pleie til at krøllene holder seg myke og spenstige gjennom dagen. Alt i alt er dette en serie jeg absolutt vil anbefale, spesielt til deg med krøller som ønsker mer definisjon, mindre frizz og et sunnere utseende på håret. PS! Veldig viktig å skylle produktene godt, de gangene jeg ikke gjorde det ble håret og krøllene mer fettete. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Jeg fikk produktet gratis som #smartsontester
Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo, og jeg er veldig fornøyd. Sjampoen har en frisk og behagelig duft som føles luksuriøs uten å være for intens. Den skummer godt og rengjør håret effektivt uten å tørke det ut. Etter bruk føles håret mykt, lett og mer styrket. Jeg merker også mindre slitasje og en sunnere glans. Teksturen er kremet og drøy i bruk, så man trenger ikke mye produkt. Eneste minus er prisen, men kvaliteten gjør at det føles verdt det. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Glimrende
For mitt hår som er tykt, tørre tupper og behandlet med striper, Så var denne utrolig god å bruke. Den er drøy i bruk. Den bærer en typisk redken duft, og dufter ikke så mye. Anbefales sammen med balsam og hår balm. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Acid Bonding Concentrat Shampoo
Eg har brukt denne shampoen i to veker, og eg merkar tydeleg at håret blir både mjukare og sterkare. Den skummar godt utan å tørke ut, og håret kjennest reint utan å bli «strippa». Duften er mild og behageleg, og teksturen følast luksuriøs. Etter vask er håret mindre frizzy og lettare å gre gjennom. Eg har langt hår som ofte blir slitt i lengdene, og denne shampoen har gitt ein jamnare og sunnare look. Perfekt for deg som treng litt ekstra pleie og styrke i håret. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
04/05-2026
Testet gjennom smartson
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate-serien en stund nå, og jeg ble faktisk positivt overrasket allerede etter første vask. Jeg har tynne hårstrå, men mye hår, og i tillegg er håret mitt bleket, så det blir fort både tørt og skjørt. Derfor er jeg ganske kresen når det gjelder produkter som lover styrke og reparasjon. Lukten var det første jeg la merke til frisk, søt og behagelig, uten å være for sterk. Allerede etter første runde med shampoo og conditioner kjentes håret mykere og glattere, nesten som om det hadde fått et lite løft. Det føltes mindre porøst og mer samlet, noe som er sjeldent for bleket hår etter bare en vask. Leave in treatmenten oppleves som god, og positivt at det er varmebeskyttende i den også. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Til frizzy hår
Mitt hår: Tynt og frizzy Halvlangt Jeg har fått denne serien for å teste den, og har nå brukt den i to uker. Jeg synes personlig emballasjen ikke tar seg så godt ut. Men - det er selvsagt ikke vesentlig for scoren. Dobbeltsjamponerer, og håret føles uglatt men også rent. Lukter ganske mildt. Litt kjemisk for min smak, men har fått tilbakemelding på at håret lukter veldig godt etterpå. Håret følelse både glatt og lett etter behandling. Ikke frizzy. Dessverre må jeg trekke en stjerne på at denne tyngden og u-frizzyheten ikke varer. Det tåler ikke regn. Eller høy luftfuktighet. Håper håret holder bedre ved fortsatt bruk av produktene. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Styrker håret
Nå har jeg fått testet denne sjampoen i ca 2 uker. I starten synes jeg håret mitt opplevdes litt tørt eller sjamponering. Men jeg fortsatte likevel og opplever at den gir en bedre effekt nå enn tidligere. Jeg har akkurat stripet håret mitt og føler at det ikke er like skadet som det hadde vært tidligere uten bruk! Anbefales. Et lite obs er at hele serien inneholder syrer som kan gjøre at man blir solbrent etter eksponering av sol ved bruk av produktet. Husk solkrem. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Redken Acidic Bonding
Jeg har hatt gleden av å teste Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml, og mitt førsteinntrykk er veldig positivt. Sjampoen har en frisk og behagelig duft som gir en liten spa-følelse i hverdagen. Konsistensen er lett å jobbe med og skummer godt, noe som gjør at håret føles grundig rengjort uten å bli tungt eller fett. I tillegg er den svært drøy i bruk - en liten mengde er nok, noe som gjør at produktet varer lenge. Etter bruk opplever jeg at håret føles lett, luftig og mykt. Jeg merker at det kan føles litt tørt alene, men i kombinasjon med balsam gir det et veldig fint og balansert resultat. Emballasjen er enkel og stilren, og praktisk i bruk. Selv om jeg ikke har sett de største langsiktige resultatene enda, virker dette som et lovende produkt jeg gleder meg til å fortsette med. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Lifesaver
Jeg har testet produktet i litt over 14 dager nå. Og er veldig begeistret! Den lukter nydelig,frisk sitrusaktig, den skummer godt, det eneste jeg ikke likte var konsistensen, den er en ganske tykt flytende Shampoo i forhold til de andre jeg er vandt til. Men Resultatet jeg har fått på de 14 dagene, er jeg veldig fornøyd med! Håret mitt er ganske bleket, mangen år med striper har gjort det lange håret tørt og ganske flisete, splittede tupper er en del av hverdagen min. Men denne serien har gitt resultater, håret føles veldig rent ut etter shampoen, og det blir veldig blankt! Sammen med de andre produktene i sammme Denne vil jeg kjøpe når jeg går tom:). Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
03/05-2026
Umiddelbart bedring i hårkvalitet
Bleket hår som trengte omtanke, umiddelbar bedring i kvalitet. Ny favoritt! Litt kjemisk lukt men ingen reaksjon fra min sensitive hodebunn. Skummer lett opp, håret er lett å style med mer volum og liv. Brukt i ca. 2 uker når den første anmeldelsen ble publisert, deretter fortsatt å bruke produktet i en mnd. Utrolig bra! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
02/05-2026
Shampoo som er enkel og velfungerende
Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo og er generelt veldig fornøyd. Produktet har en god og jevn konsistens som gjør dem enkle å fordele i håret uten å føles tunge. Shampooen rengjør skånsomt. Duften er mild og ikke påtrengende, noe jeg setter pris på. Håret føles friskt og velpleid lenge etter vask, med en sunn glans og mindre friss. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
30/04-2026
Hår reddende shampoo
Reddet mitt skada hår, fra å gå med super slitte tupper og flisete hår, har denne reddet håret mitt. Denne shampooen er noe av det bedre jeg har testet eller brukt fra redken. Håret virker renere enn ellers og trenger ikke vaskes like ofte som med en annen shampoo. Og lukten er helt amazing. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
29/04-2026
Fantastisk
Elsker denne serien! Håret er glatt og mykt, med en deilig og svak duft. Har fått muligheten til å teste shampoo, conditioner og balm, og sammen utgjør de et under for mitt slitte hår. Anbefales på det sterkeste! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
29/04-2026
Jeg kan fortelle deg at dette produktet er fantastisk!
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding-produkter i tre uker og begynte etter at jeg nettopp hadde bleket og farget håret hjemme. Jeg kan fortelle deg at dette produktet er fantastisk! Det gjør håret mitt så glatt og mye mindre flokete. Det føles fuktet og sunt. Dette produktet hjalp til og med med å bli kvitt trichorrhexis nodosa forårsaket av hårfarging. Jeg anbefaler det på det sterkeste, spesielt for de som farger håret eller har tørt eller skadet hår. Jeg mottok produktet som en prøve, men jeg kjøpte det gjerne for å fortsette å bruke det. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
28/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
En veldig tykk shampo som de første gangene virker vanskelig å skylle ut og håret virker fett rask tid etter vask. Men etter en del gangers bruk likte jeg den bedre. Håret ble ikke så raskt fett og håret virket sunnere. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
27/04-2026
God
Lukter godt og føler den holder håret reint lenge, men ikke noe syk effekt på håret generelt i forhold til andre shampooer. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
25/04-2026
Effektiv hårfpleie
Duften på denne serien minner om blomster og sommer - helt nydelig. Den forsvinner dessverre etter at håret mitt tørker. Tekstur: Tykk, skummer passe og blir lettere å fordele, uten å måtte påføre mer, hvis du tar i litt ekstra vann etter å ha påført sjampoen. Følelse: Håret ble litt flokete. Resultat: Inntrykket rett etter sjamponering er at håret virker tørt og litt livløst. Det endres raskt etter påføring av balsam. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
25/04-2026
Lukter godt
Jeg har brukt denne shampooen i to uker, og merket raskt forskjell på håret mitt. Den skummer godt, så man trenger ikke mye produkt per vask. Duften er frisk og litt salongaktig uten å være for sterk. Håret føles rent, men samtidig ikke tørt eller strippet etter vask. Jeg har slitt med litt slitte lengder, og håret kjennes mykere og mer glansfullt ut nå. Den virker spesielt bra hvis håret er behandlet med farge eller varmeverktøy. Alt i alt en veldig god shampoo som gir følelsen av sterkere og sunnere hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
24/04-2026
Produktet fungerer
Har brukt produktet i 2 uker nå, og kjenner en betydelig forskjell i håret, og eg liker å tru at det vises. Første inntrykket mitt var, Oj kor lite som skal til ved vær sjamponering. Første gang brukte eg samme mengde som med min vanlige billig sjampo. Det kunne nok holdt til 3-4 runder med denne. Men når eg lærte at en liten mengde på str med en plommesten er nok, selv med langt har, gidde et perfekt resultat helt ned til hodebunnen. Skummet godt og lett å skylle ut. Fin og mild lukt. Fin enkel forpakning. Et produkt eg anbefaler. Om eg kommer til å kjøpe det igjen er eg usikker på. Derfor en stjerne ned, kun på grunn av en heller høy pris å ikke på mine prioriteringer "" *. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
18/04-2026
Shampoo
Helt topp produkt! Luker godt og mykgjør håret. Fungerer godt sammen med balsamen. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
En god shampo
Dette er en av de bedre sjampoene fra Redken. Føler den vasker og skummer godt i håret og gjør det ikke veldig flokete osv i dusjen. Ikke noe sterk duft som er et pluss men bare en mild behagelig duft av produktet i seg selv. Den er en god sjampo som jeg føler jeg kan bruke ved hver vask av håret og gjør håret rent. Sammen med balsamen føler jeg håret blir sterkere og jeg mister litt mindre hår når jeg grer det i hverdagen. Så sånn sett veldig fornøyd med produktet. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
Quite surprised!
Jeg fikk dette som et testprodukt fra Smartson, og jeg er ærlig talt veldig fornøyd. Jeg har brukt det for å reparere og styrke håret mitt, og det gjør virkelig en forskjell. Konsistensen er ganske tykk og det skummer veldig godt, så du trenger ikke mye produkt. Duften er fantastisk - frisk og litt som en salongfølelse. Etter vask føles håret mitt sterkere, mykere og ser veldig glansfullt ut. Det føles ikke tungt eller fett i det hele tatt, noe jeg elsker. Perfekt hvis håret ditt trenger reparasjon og sunn glans. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
Elsker denne serien!
Denne shampoen føles skånsom, men samtidig effektiv. Den skummer godt, lukter rent og gir en skikkelig fresh følelse i håret. Jeg har extensions, og merker fort om produkter blir for sterke eller uttørkende, men denne balanserer veldig fint. Håret føles rent uten å bli «strippet», og lengdene kjennes mykere allerede etter første vask. Jeg opplever også at håret får en fin glans og ser sunnere ut. En shampoo som gjør jobben sin, men samtidig føles litt luksuriøs i bruk. . Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
God, men ikke wow
Jeg har brukt produktet i et par uker nå og førsteinntrykket er positivt. Den lukter godt, noe som gir skikkelig frisørfølelse i dusjen, og konsistensen er ganske tykk og drøy i bruk. Skummer lite i første vask (som er ganske typisk, men denne gir virkelig ingen skum), men pa runde to får man ordentlig tykt og godt skum som gjør at man får fordelt sjampoen lett over hele håret. Håret føles rent, mykt og litt mer glansfullt etter vask, men samtidig er jeg ikke helt sikker på om jeg ser en forskjell i hårkvaliteten ennå, spesielt når det gjelder styrke og reparasjon. Det er mulig jeg har litt mindre frizz enn vanlig, men ingen stor forskjell. Alt i alt en god sjampo, men kanskje en som trenger litt mer tid før man virkelig ser resultatene. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
17/04-2026
Helt okey
Jeg har langt farget hår som har en tendens til å bli fet i toppen og tørre flissete lengder samt en litt sensitiv hodebunn. Jeg har nå fått teste Redken Acidic Bonding Concentrate shampoo sammen med balsmen og leavin balm i samme serie. Denne var jeg virkelig spent på. Mitt førsteinntrykk var godt. Den hadde en delikat flaske, lett å åpne og en passe størrelse. Den hadde en god konsistens, luktet godt, og skummet helt greit. Den var kansje ikke helt den drøyeste på grunn av dette. Den virker som en helt okei shampoo. Men jeg opplevde litt svie og kløe i hodebunnen etterpå. Jeg brukte shampooen i to uker annhver dag med shampoonering to ganger, men jeg kunne ikke se noen endring i håret mitt. Annet enn at den dro hårfargen fortete ut, håret ble enda fortere fett i toppen med en slags hinne så man følte man ikke fikk ut alt produkt og tuppene føltes fortsatt tørre, og det var vanskeligere å børste håret mitt enn før så for meg ble det desverre ingen match på denne men den hadde en behaglig lukt og pleiet håret sikkelig men ikke rett for meg men vil alikevel anbefale denne til de som ikke har sensitiv hodebunn for kjæresten og min mor elska den. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Herlig
Det dufter altså så godt av denne. Den er veldig drøy i bruk. Syns den fikser di slitte tuppene mine litt også. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Alalaal for en nydelig duft!
Og spennende tekstur! Og ikke minst ble jeg overrasket over hvor lite produkt, spesielt i shampoen som jeg trengte for at det skummer! Pluss poeng! Siden jeg elsker at det skummer. Håret føles rent og friskt ut, dufter himmelsk og syntes også jeg kan gå noen dager uten at mitt hår blir fett. Balsamen gir masse god pleie, håret blir mykt og ikke fullt så krusete. Flere pluss poeng, siden jeg har mye, grovt og et hår med mye fall, nesten så det er litt krøllete her og der. Siden jeg striper håret i tillegg trenger det god pleie. Fikk også med en søt liten boks med noe man kunne ta i tuppene på tørt hår! Denne elsket jeg! Gjør at håret mitt ser fint og stelt ut på 5 min. Perfekt for meg som ikke har tålmodighet til å bruke masse tid på badet. Anbefaler alle 3 produkter videre. Veldig greie flasker som er enkle å ta med seg, lette å bruke. De ser også lekre ut i dusjen. Det liker vi. Jeg hadde kjøpt de igjen! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Effekt på skadet hår, en grundig vurdering
Jeg har brukt denne shampooen i to uker etter en sydentur hvor häret mitt var tørt og skadet av sol, salt og klor. Shampooen har en frisk og luksuriøs duft som gir en skikkelig salongfølelse. Konsistensen er ganske tykk, men den smelter lett mellom hendene og er enkel å fordele i håret. Den skummer godt og rengjør effektivt uten å gjøre håret stritt eller tørt. Etter bruk føles håret renere, mykere og mer hydrert. Jeg merket raskt at håret føltes mindre slitt og mer levende. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Ok produkt.
Jeg har testet dette produktet kostnadsfritt gjennom Smartson. Jeg har brukt produktet i 2 ukers tid og merker at håret mitt virker sterkere og glattere enn før jeg begynte å bruke produktet. På den andre siden har håret også blitt mer frizzy enn tidligere. Jeg har forsøkt å motvirke dette ved å bruke en god hårolje i tillegg. Produktet har en behagelig lukt. Jeg syns kanskje konsistensen er litt uvant i forhold til min vanlige shampo da den ikke føles like "glatt" i håret ved bruk. Jeg ser at det også finnes en shampo i serien for krøllete hår, så mye mulig at dette hadde paret håret mitt bedre da jeg har noe fall. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
God shampoo
Jeg har brukt denne sjampoen i ca. 2 uker, og har gjort meg opp noen tanker rundt den Først og fremst: lukter ekstremt godt! Lukten er frisk og søt, uten å være kvalmende. Sjampoen skummer også veldig godt, til tross for at konsistensen er ganske tykk. Håret føles rent og godt etter bruk. Den tynger litt, og jeg kan kjenne antydning til kløe etter bruk, men jeg har svært sensitiv hodebunn, så det kan være en faktor. Utover dette er jeg godt fornøyd med sjampoen, og kommer til å kjøpe den igjen . Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Super
Passer perfekt til håret mitt som er både slitt og skadet! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Bra sjampo for skadet hår
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate serien i 2 uker nå og jeg liker den veldig godt. Sjampoen skummer fint, den er drøy i bruk og lukter veldig bra. Håret føles rent og sterk. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
En mulig ny favoritt
Shampoen har en rik og fyldig konsistens noe jeg liker på mitt tykke, krusete og kjemisk behandlede hår. Videre oppleves den som lett å fordele i håret og skummer bra (jeg pleier shamponere håret 2 ganger). Den vasker rent på en skånsom måte. Når det gjelder lukt, så har den en frisk og god sitrusduft som føles veldig forfriskende ved påføring Lukten var noe jeg virkelig likte med denne da jeg føler flere hårpleie produkter har en kjemisk lukt ved seg. Håret føles luftig, glatt og samtidig fyldig ut etter vask. Jeg har en ganske sensitiv og tørr hodebunn og tolererte denne sjampoen bra. I tillegg kunne jeg drøye en ekstra dag mellom vask (pleier vaske håret hver 3 dag). Jeg velger å foreløpig gi 4 stjerner da jeg føler jeg ikke har fått prøvd produktet lenge nok og ikke merker noen forskjell på for eksempel slitasje/slitte tupper på denne korte tiden. Alt i alt en fornøyelse å bruke. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
God shampoo som lukter amazing
Jeg har brukt denne shampooen i noen uker nå og synes den holder det den lover. Håret mitt er langt, tjukt og blir fort slitt, og med denne shampooen synes jeg det ser sunnere og mindre frizzy ut. Den lukter også helt fantastisk! Det gir nesten en følelse av å vaske håret hos frisøren. Det eneste jeg ikke likte så godt er at håret kan føles litt "seigt" mens jeg masserer den inn, men det kan være hårtypen min som er problemet (har også opplevd det med andre merker). Den seige konsistensen forsvinner uansett når shampooen er skylt ut. Når håret er tørt igjen så ser det friskt og fint ut, og lukter godt i mange dager etterpå. Kan absolutt anbefale denne til alle med slitt hår! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Bra sjampo
Med tykk konsistens som er drøy i bruk. Man trenger lite produkt, og den vasker håret godt, en vask er nok. Håret holder seg rent lenger og blir mindre frizzy. Sjampo har i tillegg en frisk og behagelig duft. Ulempen er at den tørket litt ut hodebunnen og ga noe flass. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Jeg har nå testet Redken Acidic Bonding Concentrate-serien i to uker. Produktene har en fantastisk duft og føles eksklusive. Som en flittig bruker av Dyson Airwrap, har håret mitt virkelig hatt godt av denne pleien. Jeg merker betydelig færre splittede tupper, selv om noen fortsatt gjenstår etter kort tids bruk. Håret føles sterkere og sunnere, noe som gjør serien perfekt for slitt hår. Det eneste minuset er at produktene gir litt mindre hold enn ønsket; krøllene mine faller dessverre raskere ut enn vanlig. Likevel er dette en serie jeg absolutt anbefaler for maksimal gjenoppbygging og pleie. Ser frem til å teste videre! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Shampoo
Packaging: pretty standard packaging, I just don't get the design with the spout on the top, maybe it would work for liquidier formulas? Idk Fragrance: I really like it, it's Citric, it's not super strong or something I would get tired of. I just wish it lasted long after rinsing. I almost couldn't smell it after rinsing. Texture: the texture is some kind of a gelatinous liquid, it's nice, you don't need liters of the product to lather well and cover and clean the whole hair. Results: I have medium long hair and one shampooing with not much product was enough to clean the whole hair. After rinsing I experienced it does help to align the hair strings, making it easier to apply the conditioner afterwards. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Redningen for slitte tupper
Jeg har brukt denne sjampoen i litt over to uker nå og jeg er faktisk skikkelig positivt overrasket Den skummer godt så du trenger ikke mye produkt noe jeg elsker! Duften er fresh “frisørsalong”-lukt som gjør hele hårvasken litt mer luksus Håret føles skikkelig rent etterpå, men uten å bli tørt eller stritt. Jeg merker også at håret mitt føles sterkere og mindre slitt i lengdene, spesielt i tuppene. Alt i alt en skikkelig god sjampo hvis du vil ha et sunnere og mer glansfullt hår! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo i ca. 2 uker. Sjampoen har en kremet konsistens som skummer godt i vått hår, og den føles skånsom mot hodebunnen uten å tørke ut håret. Duften er salongaktig og litt frisk/sitrusaktig, men ikke for sterk. Etter bruk føles håret renere og mer “samlet”, spesielt i lengdene som ofte kan bli tørre. Jeg merker mindre frizz allerede etter noen vask. Samtidig kan den føles litt tung hvis man bruker for mye produkt. Totalt sett en god sjampo som gir et sunnere hårinntrykk over tid. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Kanskje ikke nødvendig?
Acidic bonding concentrate shampoo Jeg har ganske tynt og fint nordisk hår med slitasje etter bleket striper. Etter å ha prøvd Acidic bonding serien har jeg en opplevelse av at håret føles og ser friskere ut, men jeg må minimere bruket, altså ikke bruke det flere enn maks 2 ganger i uken. Dette er fordi det gjør håret tungt og føles lett litt fett. Tror derfor dette prudktet er enda bedre til de som også sliter litt med tørr hodebunn og kanskje enda mer slitasje enn det jeg har. Shampooen skal jobbes inn i hodebunnen og gir raskt en renhetsfølelse og har en mild og god lukt. Den skal skummer og den skummer lett, noe som gjør at man trenger svært lite per vask. En flaske varer derfor lenge, noe som er et pluss når en flaske har en relativt høy pris. Alt i alt et godt produkt dersom man bruker det riktig ut fra sitt hår og hodebunn, og de gjør uten tvil den beste jobben sammen, altså bruke serien. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Veldig fornøyd
Jeg har prøvd dette produktet i en liten stund nå, og synes at shampooen tilfører mye fukt og gjør at håret mitt er mindre frizzy Jeg har stripet hår, med tendens til å bli fett fort, og synes denne passer fint for mitt hår. Shampooen lukter veldig godt, og man lukter når håret er nyvasket. Kan virkelig anbefales! Liker. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Bra serie med mykje potensiale over
Håret mitt er krusete, krøllete og fargebehandlet. Det blir fort tørt og trenger mykje næring for å ikkje bli flokete. Sjampoen skummer mykje med lite produkt, og tørker ikke ut håret. Duften er mild og lukter godt, og føles veldig bra. Det kjennes ut som den pleier håret, gjer det enklare å børste og mindre krus - men den oppleves tung på håret, som gjer at håret føles fortare fett etter vask. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
God men tung
Liker denne shampoen egentlig veldig godt. Føler den pleier håret, og gjør håret mindre frizzy - men den oppleves tung på håret, som resulterer i at håret føles skittent. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Lukter så godt!
Jeg har fått testet 3 produkter i Redken bonding acidic concentrate serier og er fornøyd med alle 3. Spesielt liker jeg duften av såpen underveis, men den samme duften sitter igjen flere timer etterpå når det har blitt tørt. Fornøyd og kommer til å fortsette med den senere også. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
16/04-2026
Veldig fornøyd!
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo en stund nå, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Håret mitt føles sunnere, sterkere og ser mye mer glansfullt ut etter bruk. Det som virkelig skiller seg ut for meg, er hvor godt den reduserer frizz - håret holder seg glatt og mer kontrollert gjennom dagen. Sjampoen renser godt uten å tørke ut, noe som er perfekt for mitt behandlede hår. Alt i alt gir den et mer velpleid og sunt utseende, og håret føles mykere og lettere å style. Sjampoen skummer også veldig bra når den først kommer i vått hår. Skummer ikke i hånden først da den er litt creamy i konsistensen. Den er også veldig drøy i bruk. Jeg har kombinert Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo med Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner og Redken Acidic Bonding Concentrate Leave In Treatment. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
En god rensende sjampo!
Påføres i vått hår, masser til det skummer og skyll ut. Det står beskrevet at: "Bekjemp ett års synlig skade på én gang* med Redken sin fire-trinns Acidic Bonding Concentrate-serie. Profesjonell formel! Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo er Redkens mest konsentrerte alt-i-ett-formel for reparasjon av styrke på alle typer skadet hår. Denne luksuriøse shampooen gir ultimat reperasjon av hårets styrke og beskytter mot blekning i hårfarge." Denne shampoen er drøy i bruk! Jeg trenger bare en liten dose og føre det på ulike områder også masserer jeg opp sjampoen og det skummer godt i mitt hår. Jeg har relativt 'skadet' hår med farging og håret mitt har vært i ulike faser gjennom flere år som feks sykdom, stress, hårtap og at jeg har fått en del hår igjen. Denne sjampoen lukter godt, frisørsalong godt, etter min mening. Jeg trenger toppen 2 runder med sjampoen, før jeg føler at nå er det rent og renset. Den gjør ikke håret mitt klabbete, tørt eller stivt, noe ofte rensesjampoer kan gjøre. Håret blir glatt og klar for balsam. Denne sjampoen er vel en av de bedre kvalitet sjampoer jeg har brukt, og den gjør det den sier: Den reparerer skadet hår, så lenge man har husket balsam i samme serie. Anbefales og terningkast 5 av 6. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Bra produkt
Dette er en god sjampo. Lukten er veldig god og jeg har til og med fått komplimenter på at håret mitt lukter godt. Etter å ha brukt denne føler håret mitt rent ut og jeg blir ikke noe raskere fett av denne som volumsjampo som jeg har brukt før. Jeg føler meg ren og at jeg lukter godt etter jeg har brukt denne Jeg ser også at håret mitt er mindre frizzy enn det det var før etter bruk av denne sjampoen, balsamen og leave in treatment sammen. Jeg ser i hvert fall stor forskjell på håret før og etter jeg har brukt både balsam, sjampo og leave in treatment. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
God sjampo
Som gir merkebar forskjell på skadet og farget hår. Den skummer fint, lukter friskt og etterlater håret mykere og sterkere. Brukes sammen med balsamen fra samme serie gir den best effekt. Den gjør jobben sin godt, men er litt dyr i forhold til mengden du får. Likevel verdt det hvis du sliter med slitt hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Verdt pengene
Ett godt produkt til en fin pris. Her får du det du betaler for, håret blir absolutt mye freshere. Jeg synes kanskje sjampoen skummer litt lite, men håret føles fortsatt veldig rent etterpå. Jeg liker den godt! Men jeg sliter med at hodebunnen fort blir fet igjen, å det hjalp absolutt ikke denne på. Her er det nok ekstremt mye pleie som ikke passet mitt hår helt perfekt. Passet tuppene for der er håret mye sunnere nå. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Synlig sterkere og mykere hår
Jeg vasker håret mitt hver dag, og allerede ved første vask merket jeg at sjampoen gjorde en stor forskjell. Håret ble mykere, godt fuktet og føltes sunnere allerede under vask. Selv uten balsam var håret ikke tørt etterpå, men glatt og smidig. Etter noen dagers bruk sammen med conditoner og leave-in treatment ble håret enda tykkere, mer næret og glansfullt. Tuppene sluttet å kruse seg, og håret ved røttene holdt seg friskt lenger. Jeg liker også konsistensen veldig godt - produktene er tykke, drøye og enkle å bruke. Duften er ganske nøytral; den kunne vært bedre, men den er ikke sterk eller dårlig. Et av de beste hårpleie produktene jeg har brukt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Skansomt men reint
Drømmer du om sunt, glansfullt og silkemykt hår? Med riktig shampoo og conditioner kan du forvandle håret ditt fra tørt og livløst til sterkt, mykt og fullt av glans. En god shampoo renser skånsomt samtidig som den gir næring helt fra roten, mens en pleiende conditioner tilfører intens fuktighet og gjør håret lett å gre - uten floker og frizz. Resultatet? Hår som føles like bra som det ser ut - hver eneste dag. Gi håret ditt den pleien det fortjener, og opplev forskjellen sel. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
FUNKER!!!
Produkter jeg har brukt: - Redken Acidic Bonding Concentrate shampoo - Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner - Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-in Treatment Jeg har brukt disse produktene i litt over 2 uker. Har vasket håret mitt drøye annenhver dag, cirka. FRA FØR: Mitt hår er fint, tynt - men hjemmebleket, slitt og varmebehandlet fra før. Når håret er vått er det slitt og flere steder er det litt tyggis konsistent. Jeg har sensitiv hodebunn, og sliter til tider med kløe og tørrhet om jeg bruker for sterke produkter. (Jeg har brukt Redken Extreme, men Extreme måtte slutte da denne irriterte hodebunnen veldig. Så jeg var skeptisk til denne nye serien jeg nå skulle teste.) TEST: For det første er det en frisk og digg lukt på produktene. Konsistensen på shampo er tykk og drøy, behøver ikke mye. Skummer skikkelig godt. Mer enn andre Redken jeg har prøvd. Balsamen er lett og føles ikke fettete etter man har skylt ut. Jeg sliter med manglende volum, men opplever ikke at denne balsamen tynger håret så mye. Jeg føler kanskje med at det blir enda lettere? Leave-in påføres i vått hår og funker bra når jeg bruker varmebørste etterpå, blir ikke elektrisk. Allerede etter et par vask opplever jeg at håret er mindre porøst, sterkere og lettere å gre. Jeg merker at denne serien virkelig kan gjøre forskjell. Mer enn jeg har merket med produkter fra K18 osv. NEGATIVT/ULEMPE: Etter en ukes tid, så blir jeg dessverre litt irritert i hodebunn. Klør litt og flasser litt. Det kommer nok mest av produktene, men jeg dusjer også mer fordi jeg trener mer. (Så kan ha noe å si det også.) Men jeg tror faktisk at det nesten er verdt det med tanke på resultatet av selve håret, jeg er fortsatt gira på å fortsette til jeg går tom. Jeg vil nok i alle fall fortsette med Leave-In if kjøpe ny når den går tom, og bruke de andre to, shampo og balsam i perioder. For andre med slitt hår, uten sensitiv hodebunn, KJØR! Vil virkelig anbefale deg produktene. Vit at jeg bruker utelukkende anmeldelser selv for å bestemme meg for et kjøp, så jeg gir ikke god karakter bare på måfå. Er det dårlig, gir jeg dårlig - disse fortjener gode karakterer. Minus er stjerne for hodebunn-irritasjon. It's not you, it's me. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Frisk duft
Jeg har testet acidic bonding concentrate serien fra redken i et par uker nå, og opplever størst forskjell på tuppene som ikke virker like slitte og tørre som før jeg begynte med produktene. Ellers har jeg ikke merket så store forandringer fra andre merker, men må nok teste produktene lengre for å kunne vurdere effekten. Produktene lukter frisk av sitron og håret føles rent. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
God og frisk shampoo
Første inntrykk av shampooen var meget bra. Den kom i en god flaske som var enkel å håndtere i bruk. I tillegg så den estetisk fin ut på badet, enkel å grei. Litt om mitt hår: Jeg har frizzy og uregjerlig hår. Mister veldig mye hår bare ved å greie det. Går stort sett med håret i hestehale eller «dult» på grunn av jobben min. Håret blir fett i hodebunnen etter 2-3 dager, men tørt i endene. Jeg bruker lite varmeverktøy i håret da jeg sover med flette og har håret oppsatt på jobb. Jeg har nå testet denne shampooen litt og jeg må si meg godt fornøyd, jeg har ikke sett underverker men den vasker håret skikkelig og den hadde en god og frisk lukt. Jeg er noe sensitiv mot sterke parfymelukter, men denne var helt perfekt for meg. Sammen med balsamen og leave-in kremen føler jeg at håret kjennes litt sunnere ut og forblir mykt til neste vask. Jeg må nok bruke produktene mer for å få enda mer synlig resultat, og jeg kommer til å fortsette å bruke dem da det var bra produkter med god lukt. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
God sjampo
Jeg har hatt muligheten til å teste denne sjampoen fra Redken, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet. Jeg har brukt den i 2 uker. Denne sjampoen har en god konsistens, Den skummer godt og har en nydelig duft! Håret ble rent, føltes lett og mykt, og jeg merket at jeg fikk mer glans. I tillegg opplever jeg at håret føles friskt og velpleid etter bruk, uten å bli tungt eller fett. Sjampoen er enkel å fordele i håret, og litt produkt holder lenge, noe som gjør den drøy i bruk. Duften gir en ekstra følelse av luksus i dusjen, og sitter lett igjen i håret etterpå uten å bli for intens. Alt i alt er dette en sjampo jeg absolutt kan anbefale videre til andre som ønsker et rent, mykt og glansfullt hår med en behagelig duft. Jeg har langt krøllete hår, og den er både farget og bleket. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Hverdags shampoo
Har fått prøvd dette produktet noen uker nå. Synes den har grei konsistens. Skummer lett i håret og lukter godt. Kanskje litt mindre drøy enn andre produkter jeg bruker. Håret føles rent og fresh etter vask. Merker ikke de store forskjellene fra andre produkter. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
God sjampo som lukter veldig godt
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo har en kremet konsistens som er lett å fordele i håret, og en mild, frisk lukt som lukter veldig godt uten å bli for sterk. Etter et par ukers bruk merker jeg at håret føles sterkere og mindre slitt, særlig etter bruk av hårføner og rettetang. Det er også blitt mykere og ser litt mer glansfullt ut. Sjampoen holder det den lover når det gjelder å styrke håret, men den kunne vært litt mer drøy i bruk. Jeg må bruke ganske mye produkt for å få det til å skumme skikkelig. Alt i alt er dette en god sjampo for skadet hår som gir synlige resultater og gjør håret enklere å håndtere. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
Bra for skadet hår
Dette er en god serie for skadet eller behandlet hår. Håret føles mykere, sterkere og mindre frizzy etter bruk. Samtidig kan produktene bli litt tunge for fint hår, og prisen er ganske høy. Passer best for deg som trenger ekstra pleie og reparasjon. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
15/04-2026
God shampoo!!
Jeg har brukt denne shampooen i to uker nå på mitt naturlig blonde, rett og ganske tykke hår, men som har en tendens til å bli frizzy/fluffy. Jeg syntes shampooen gir en ren følelse uten å strippe håret for fuktighet. Bonuspoeng for at det lukter veldig godt. Etter vask føles håret mitt mykt og glatt ut, og ikke tørt, og slik holder det seg når det tørker også. Alt i alt en god shampoo som både renser godt og hjelper mot litt frizz. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Lykke for mitt slitte hår
Jeg har vært så heldig å teste disse 3 produktene fra #Redken. Jeg kjenner til Redken fra før men denne produktserien var ny for meg. Etter cellegiftbehandling mm. Kom håret mitt tilbake veldig tørt, slitt, frizzy og vanskelig å få til å legge seg pent har denne serien virkelig hjulpet meg. Første produkt: Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo. Denne trenger du kun å ta litt av da det skummer velig godt. Håret føles veldig rent. Og lukter godt. Praktisk flaske. Mindre frizz Håret er mer glansfult Mykere Føles renere Enklere å holde på fasongen Andre produkt: Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. Denne gjør mitt hår ekstremt mykt. Du trenger kun litt ved hver vask noe som gjør det veldig drøy i bruk. Lukter godt. Praktisk flaske. Mye mindre frizz Håret er mer glansfult Mykere og mer slitesterkt Enklere å holde på fasongen Tredje produkt: Redken Acidic Bonding Concentrate Bandage Balm. Denne bruker jeg ca 3 ganger i uken. Den hjelper håret mitt å føles ekstra mykt. Denne har jeg også brukt som en lett stylingbalm når håret mitt har trengt mer fukt. Mye mindre slitte tupper Håret er mer glansfult Mykere Kan brukes som en enkel styligbalm. Alt i alt vil jeg virkelig anbefale denne serien med produkter. De er noe av det bedre jeg har prøvd og virkelig gjort underverker for mitt slitte hår. "". Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Har brukt denne serien fire gonger no, saman med leave-in balsamen, og er veldig fornøgd. Håret kjennest mjukare, meir pleia og mindre tørt etter vask. Eg synest også det ser friskare og glansfullt ut. Veldig god serie for slitt og behandla hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Jeg har nå brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo flere ganger, og har gjort meg opp en god mening om produktet. Jeg har tykt, nordisk hår som jeg striper 2-3 ganger i året, og håret mitt har derfor behov for mye fukt og pleie. Shampooen rengjør håret veldig godt, og jeg opplever at håret holder seg rent lenge etter vask. I tillegg er den drøy i bruk - man trenger lite produkt - og den har en behagelig duft. Samtidig opplever jeg at håret blir noe tørt etter bruk. Jeg har brukt shampooen tre ganger siden jeg mottok den, og fått samme resultat hver gang. Alt i alt er dette en shampoo som gir en god rens og et langvarig rent resultat, men for mitt hår kunne den med fordel vært mer fuktgivende. Likevel gir jeg den en god tilbakemelding basert på effekt, drøyhet og duft. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Perfekt shampoo for bleket hår - pleie, glans og mykhet
Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo, Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner og Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment i over 2 uker og deler mine erfaringer: Jeg har bleket hår som har vært gjennom 3 avfarginger og 3 striperunder, hvor jeg har gått fra mørkebrunt til blondt hår. Derfor er jeg opptatt av pleie, reparasjon og glans uten at håret tynges. Denne shampooen har en behagelig og litt tykk konsistens, noe som gjør den drøy i bruk. Jeg dobbelshampoonerer alltid håret, og den skummer godt og føles rensende uten å tørke ut håret. Allerede under vask merker jeg at håret føles glattere og mer samlet. Etter skylling oppleves håret mykere og mindre frizzy. Duften er frisk og litt søt, med en nesten godteriaktig duft som gir en skikkelig salongfølelse hjemme i dusjen. Alt i alt en veldig god shampoo som gir pleie og passer perfekt sammen med resten av serien. Håret holder seg fint i flere dager etter vask Jeg merker at serien gir mye pleie og styrke, men ikke like ekstrem glans som noen mer rene fukt- eller glansprodukter. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Bra produkt
Jeg har testet denne sjampoen de siste ukene og er middels fornøyd. Jeg syns håret mitt blir veldig glatt og fint, og det lukter absolutt nydelig, men jeg merker også at håret mitt blir fortere fett. Jeg har prøvd å bruke disse produktene alene, og i kombinasjon med andre produkter jeg normalt bruker for å style håret. Når det er sagt, så holdt håret mitt på krøllene kjempelenge etter å ha brukt denne serien, og håret mitt føles sunt og sterkt ut! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Redken aciding bonding
The first of all the smell, in my opinion, is amazing. Secondly, after washing my hair with Redken Acidic Bonding line shampoo and using same line conditioner and leave-in treatment, I noticed my hair are softer, more manageable and less frizzy. I have mid-length long, 2c curly hair. My hair is very dry and frizzy, if i don't have any treatment. My hair feel much better using this line. I've been using it only for two weeks, so I don't know what would results be in the long term period. To be honest I think you can have same result with lower budget acidic treatment/products. Also if you are sensitive to the sun, you need to take into consideration that AHA increases skin sensitivity to the sun and risk of sunburn. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
14/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Min hårtype: 41 år gammel, klassisk nordisk blondt hår. I det siste har jeg fått flere mørke, grove og krusete hårstrå ("ståltråd-hår") som stikker opp i skillen. Brukeropplevelse Det første jeg merket er hvor konsentrert denne serien er. Man trenger bare en liten mengde shampoo. Duften er luksuriøs og frisk, og produktene føles som en salongbehandling hjemme på badet. Etter å ha brukt hele serien, merket jeg en betydelig endring i teksturen på de grove hårstråene mine: Før: Stive hår som sto rett opp som små antenner i skillen. Etter: Stråene føles nå mye mykere og smidigere. Den lave pH-verdien i produktene ser ut til å ha "tvunget" skjellaget på ståltrådene til å lukke seg, slik at de nå legger seg flatt sammen med det fine, blonde håret mitt. Jeg var redd for at en så pleiende serie ville tynge ned det tynne nordiske håret mitt, men det skjedde ikke. Håret fikk en utrolig fin glans og føles sterkt, uten å bli flatt eller fett dagen etterpå. Leave-in Treatment er min favoritt. Den er magisk å ha i før føning! Den fungerer som en varmebeskyttelse som "limer" ned kruset og gjør at føneren faktisk klarer å forme håret slik jeg vil ha det. Selv med en helt vanlig hårbørste ble resultatet over all forventning. Hvis du er i 40-årene og merker at hårstrukturen endrer seg, er dette serien for deg. Den temmer "ståltråden" og gir nytt liv til nordisk hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
13/04-2026
Elsker det. Fantastisk produkt.
Elsker det. Fantastisk produkt. Merket forskjell på under 3 dager! Jeg elsker det! Jeg har permanente krøller og farget hår og elsker det. Jeg lufttørker etter bruk av leave-in-produktet, med fantastiske resultater. Myke krøller og ingen floker eller knaser. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Solid shampoo
Jeg har brukt denne et par uker nå, og jeg må si at jeg liker den ganske godt, men jeg ble ikke helt blåst av banen. Jeg merker at håret mitt føles veldig rent etter vask, og det blir mykt og litt mer glansfullt enn med en vanlig sjampo. Jeg synes også den skummer godt og gir en litt sånn “frisørfølelse” i dusjen. Etter flere vasker føler jeg faktisk at håret mitt virker litt sterkere og mindre slitt. Samtidig hadde jeg kanskje forventet litt mer med tanke på prisen. For meg er ikke dette et mirakelprodukt. Det er en bra sjampo som gjør jobben sin, men ikke noe som totalt forandrer håret mitt. Alt i alt synes jeg dette er en solid sjampo jeg gjerne bruker videre, spesielt når håret mitt er slitt eller trenger litt ekstra pleie, men jeg er ikke helt overbevist om at den er verdt prisen alene. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Veldig bra - et trygt produkt å anbefale
Etter å ha ihjel bleket håret mitt og jeg trodde alt håp var ute - så fikk jeg teste produktene fra Redken sin serie - herlighet for en forandring bare etter par vask anbefales på det sterkeste. Lukter friskt sitrus, håret føles mykere og sterkere etter første vask. Kommer garantert til å kjøpe denne igjen! Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
For noen år siden sluttet jeg å kjøpe dyre sjampoer, jeg var rett og slett overbevist om at det ikke utgjorde særlig forskjell for håret mitt. Etter å ha forsøkt dette produktet, innser jeg at jeg har tatt feil. Sjampoen er drøy i bruk og håret mitt blir mykt og deilig etterpå. Jeg opplever dessuten at det er langt mindre "frizzy" enn tidligere. Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er lukten. Produktet lukter absolutt ikke vondt, men det er heller ikke en duft jeg elsker. Jeg synes egentlig ikke at det trekker ned en hel stjerne, men ettersom jeg ikke kan gi halve stjerner, havner jeg på 4. Jeg har fått taste produktet via Smartson, men jeg kommer nok til å kjøpe det igjen for egne penger. Med andre ord anbefales det. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
12/04-2026
Føles som en frisørshampoo
Jeg merker ganske fort forskjell når jeg bruker denne shampooen. Den renser håret godt uten at det føles stivt eller tørt etterpå, noe jeg ofte opplever med andre shampoer. Håret føles litt sterkere og mer samlet etter vask og mindre krusete, ikke bare rent. Den lukter også veldig godt, litt sånn som når man er hos frisøren. Jeg liker at den ikke gjør håret tungt, men fortsatt gir en følelse av at håret er blitt ordentlig rent. Etter noen gangers bruk føles håret litt mindre slitt, dette kan være fordi det er mindre krusete. Det eneste som trekker ned er at det står på baksiden av flasken at den inneholder AHA så man burde være forsiktig i solen, det kommer ikke så godt frem på nettsiden. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
11/04-2026
Redken Acidig Bonding Concentrate
Jeg har testet denne shampooen sammen med balsamen og leave-in fra samme serie, og jeg er virkelig imponert. Den lukter friskt og skikkelig godt, og skummer mye selv med en liten mengde - veldig drøy i bruk. Håret føles ordentlig rent etter vask, uten å bli tørt eller stritt. Jeg merker at håret mitt har blitt sunnere og mindre slitt etter noen ukers bruk. Jeg har prøvd mange dyre salongprodukter, men denne har faktisk blitt en ny favoritt hos meg. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
11/04-2026
Denne likte jeg!
Jeg har testet denne sjampoen i to uker, ved siden av balsamen og leave-in balmen, og er veldig fornøyd. Selv om flaska ser liten ut, trenger du lite sjampo for å skumme den opp - så den er faktisk drøy i bruk. Det første jeg la merke til da jeg sto i dusjen, var at det føles skikkelig kremete når du påfører sjampoen, og for meg er den sensoriske opplevelsen også viktig. Skummet føles rikt og tykt, men er likevel lett å skylle ut etterpå. Dessuten lukter det frisørsalong og luksus, og prisen er overkommelig i forhold til liknende produkter. Jeg vil absolutt vurdere å kjøpe denne serien igjen når jeg går tomt. Jeg pleier som regel å merke lite forskjell når jeg bruker hårprodukter, så når jeg først merker forskjell, blir jeg nærmest forbløffet! Etter å ha testet denne serien kjenner jeg at håret er mykere enn vanlig, har litt mer glans - og overraskende nok ble krøllene/bølgene mine faktisk mer fremtredende, uten at dette er markedsført som krøllefremhevende. Jeg antar at det betyr at håret mitt ble skikkelig rent, og at krøllene da fikk mer liv uten å tynges ned av fett og sjamporester fra andre merker. Jeg vasker håret omtrent en gang i uka, så jeg har rukket å vaske håret to ganger med denne sjampoen. Det er fremdeles litt tidlig å si noe på splittede tupper ennå, men det ser lovende ut! Jeg synes nesten at håret mitt har fått litt tydeligere brunfarge også, noe som tyder på at dette fungerer som det skal. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
11/04-2026
Livredder for blekede partier
Jeg har brukt denne tidligere og kommer stadig tilbake til den, så dette er ikke et produkt jeg prøver for første gang. Acidic Bonding Concentrate er en serie som er laget for skadet og kjemisk behandlet hår, særlig hår som er bleket, farget, varmestylet mye eller generelt blitt porøst og mer skjørt. Det er altså ikke først og fremst en vanlig “rens og pleie” serie, men en mer reparerende serie som skal hjelpe håret å føles sterkere, glattere og mindre slitt. Jeg bruker ofte en renseshampoo med chelating først innimellom, og da merker jeg ekstra godt hvor fint denne serien legger seg etterpå. Når håret først er ordentlig renset, føles det som denne shampooen virkelig får gjort jobben sin. Selve shampooen har en ganske fyldig og nesten kremete konsistens. Den er ikke tynn og rennende, og den føles mer pleiende enn mange andre shampooer. Den skummer godt, men ikke på en aggressiv måte, og jeg synes den fordeler seg lett i håret. Man trenger heller ikke veldig mye. Det jeg liker med denne er at håret kjennes mykere og glattere allerede under vask. Ikke bare sånn silikonaktig glatt, men mer som at håret ikke føles like oppblåst, tørt og ru etterpå. Den hjelper også mye på frizz og den litt statiske, tørre følelsen jeg ofte kan få. Duften er en av grunnene til at serien føles litt mer luksuriøs enn mye annet. Den lukter rent, men ikke bare “såpe”. Den har noe friskt i seg, men også noe litt varmere og rundere. Litt salongpreget, men på en mer dempet måte. Ikke skarp og ikke veldig søt. Det som er viktig å vite før man kjøper er at dette ikke nødvendigvis er shampooen for alle hårtyper hele tiden. Har man veldig sunt, ubehandlet hår, eller liker at håret føles helt lett og luftig etter vask, kan denne bli litt mye hvis den brukes hver gang. På meg merker jeg at hvis jeg bruker den for ofte over lang tid uten å variere, kan håret føles litt mettet. Ikke fett, men mer som at det har fått nok pleie. For skadet, bleket eller generelt tørt hår synes jeg derimot denne er veldig god. Det er en sånn shampoo som faktisk gjør at håret ser mindre slitt ut over tid, ikke bare akkurat samme dag. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
10/04-2026
Middels fornøyd
Da har jeg testet denne shampoen i et par uker og merker jeg er litt delt. Den rengjør håret, men selv om den egentlig er ganske drøy i bruk så skummer den så dårlig at man må tilføre ekstra vann for å klare å skumme den godt gjennom håret. Da ender det med at jeg bruker mer enn nødvendig hver gang for å klare å dekke hele håret. Duften er veldig nøytral, og flasken er praktisk i bruk. Produktet er såpass tyktflytende at det kan være litt vanskelig å klemme ut av flaska pga tykkelsen på flaska. Ellers er jeg lite imponert av advarselen på pakka. Det står at på grunn av innholdet skal man ikke oppholde seg i sol i to uker (det står at man må dekke til huden) i fare for brannskader. Jeg er ikke villig til å gjenkjøpe et produkt som i praksis ikke burde brukes på sommerhalvåret. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
10/04-2026
Et godt valg
Har brukt shampo, balsam og leave-in treatment i denne serien en stund nå. Shampoen lukter godt, ikke for sterkt. Shampoen er ganske dyr, men den er drøy i bruk da man ikke trenger mye produkt hver gang. Håret føles rent etter bruk. Jeg har ikke opplevd at håret har føltes mer fettete ved ofte bruk slik jeg ser andre skriver, men jeg har også brukt en clarifying shampo før denne shampoen nesten hver gang fordi det fungerer best for mitt hår. Jeg har tørt, skadet hår, og etter bruk av denne produktserien opplever jeg håret som mindre tørt og flokete. Håret føles mye glattere enn før, og jeg merker særlig forskjell i tuppene. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
09/04-2026
Et godt produkt
Jeg er fornøyd med denne sjampoen. Den lukter godt og gir en ren følelse etter vask. Duften er frisk og mild, og den forsvinner etter skylling. Det passer bra hvis man ikke vil ha sterk lukt i håret. Sjampoen skummer godt, og det trengs lite produkt per vask. Det gjør den drøy i bruk. Håret føles mykt og glatt etterpå, og det er lett å gre. Jeg opplever også at håret ser sunnere ut etter noen vasker. Den renser godt uten å tørke ut hodebunnen. Samtidig merker jeg, som flere andre, at den kan bli litt tung hvis den brukes for ofte. For meg fungerer den best én til to ganger i uken. Alt i alt er dette en god sjampo for slitt eller behandlet hår. Den gir mykhet, glans og en ren følelse uten å skade håret. Jeg kommer til å fortsette å bruke den. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
09/04-2026
Ikke helt for meg, dessverre
Har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo! Og jeg gledet meg til å prøve da jeg har et hår som er tynt, tørt, ryker av og er slitt. Jeg har nå prøvd denne serien fra Redken i ca 2 uker. Sjampoen føles veldig tung og den skummer skikkelig. Lukter ikke noe spesielt godt, men håret føles reint. Håret mitt ble fikk mer glans og føltes glatt i en dag. Så håret mitt trenger tydeligvis fuktighet. Jeg anbefaler ikke å børste håret etter bruk av sjampo og balsam fordi jeg mistet en god del hår. Jeg fikk også se hvor håret mitt var mest slitt. Vurdering: Ikke helt for håret mitt desverre, men likte konsistensen på sjampoen og at det føltes reint. Håret tørket ganske treigt og jeg mistet en del hår etter børsting av bløtt hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
08/04-2026
Denne sjampoen føles utrolig luksuriøs i bruk.
Denne sjampoen føles utrolig luksuriøs i bruk. Den har et rikt skum som renser håret skånsomt uten at det føles tørt eller "trått" etterpå. Allerede etter vask merker jeg at håret føles sterkere og mer håndterlig. Duften er frisk og gir en skikkelig salongfølelse. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
05/04-2026
Veldig bra
Jeg har brukt disse produktene i et par uker nå, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Håret føles skikkelig rent etter vask, samtidig som det ikke blir tørt eller stritt. Sjampoen skummer godt og har en behagelig duft, og balsamen gjør håret mykt og lett å gre gjennom. Leave-in behandlingen gir ekstra pleie og gjør at håret føles sterkere og mer glansfullt. Jeg opplever også mer fylde og volum, spesielt ved røttene. Alt i alt føles håret sunnere og mer velstelt, og jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke disse produktene. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
02/04-2026
Vurdering
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo er et produkt jeg har litt blandede erfaringer med. Jeg liker hvordan håret føles rent og mykt etter bruk, og det virker som det styrker håret noe over tid. Samtidig er jeg ikke helt fornøyd, fordi jeg opplever at effekten ikke alltid lever opp til forventningene mine. Håret mitt kan fortsatt føles litt tørt etter vask, og jeg savner mer fuktighet og glans. Alt i alt er det et greit produkt, men det passer kanskje ikke helt for mitt hår. Anmeldelsen ble utført på vegne av Smartson - testpiloten har prøvd produktet gratis.
Les mer

Loading...